x تبلیغات
راز موفقیت

خرید دوربین مداربسته

 این روزها خرید دوربین مداربسته به یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد تبدیل شدته است. چرا که فارغ از اینکه چقدر هزینه می کنید، ممکن است شرایطی پیش بیاید که از خرید خود راضی نباشید و این به این دلیل نیست که دوربین بدی خریده اید بلکه دوربین مداربسته شما نیاز هایتان را مرتفع نمی کند. در هنگام خرید دوربین مداربسته اولین نکته ای که اصلا نباید از آن غافل شوید، کاربری شما است. یعنی از دوربین چه توقعاتی دارید و به وسیله آن چه محیطی را می خواهید رسد کنید. در ادامه یک راهنمای جامع خرید دوربین مداربسته برای شما عزیزان ارائه می دهیم. امیدوارم که کارساز واقع شود.

راهنمای خرید دوربین مدار بسته

 

اساسی ترین نکته قبل از خرید دوربین مداربسته که نباید از آن غافل شوید، ویژگی های منحصر به فرد هر یک از انواع دوربین ها است، باید دقیقا بدانید که هر دوربین چه نقاط قوت و ضعفی دارد و در حالت کلی دوربین ها چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند. این اطلاعات کمک میکند تا بر این اساس بتوانید بهترین خرید دوربین مداربسته را برای محیط خود داشته باشید.

۱- ظاهر دوربین ها با هم تفاوت دارند

 

اولین تفاوتی که هنگام خرید دوربین مداربسته در دوربین ها به چشم می آید، ظاهر فیزیکی آنها با یکدیگر است. دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت های بسیاری داشته و به دسته بندی های: دوربین مدار بسته دام، دوربین بالت، دوربین های صنعتی، دوربین های مینیاتوری، دوربین های مادون قرمز IR و دوربین مداربسته اسپید دام و… تقسیم می شود، که در ادامه مفصلا هر یک را معرفی خواهیم کرد.

۲- دوربین ها از نظر فناوری ساخت باهم تفاوت دارند

 

در هنگام خرید دوربین مداربسته در نظر داشته باشید که، هر دوربین امکانات، ویژگی ها و کارایی های خاص خود را دارد که آن را برای محیطی به خصوص با کاربری خاص مناسب می کند. به طور مثال وضعیت آب و هوای منطقه ای که میخواهید برای آن خرید دوربین مداربسته انجام دهید، شرایط جوی محیط  پروژه، تعداد و موقعیت سوژه هایی که قرار است به کمک دوربین بر آنها نظارت داشته باشید، مساحت محیطی که قرار است دوربین تحت نظارت داشته باشد، میزان دقتی که از دوربین انتظار دارید و… تماما مواردی هستند که منجر بمی شود در ساخت هر دوربین فناوری خاصی به کاربرده شود.

۳-نحو انتقال فایل در دوربین ها متفاوت است.

 

یکی دیگر از مواردی که دوربین ها در آن باهم تفاوت دارند و در خرید دوربین مداربسته تاثیر دارد، سیگنال دریافت و انتقال اطلاعات است. دسته بندی دوربین مدار بسته بر اساس نحوه انتقال فایل عبارتند از:


دوربین های مگاپیکسلی

 

لازم به ذکر است که هر یک از این دوربین ها نیز، به دو دسته ی دوربین مداربسته بی سیم و دوربین های نیازمند کابل کشی، نیز تقسیم می شوند که قیمت خرید دوربین مداربسته آنها باهم متفاوت است. پرطرفدارترین انواع دوربین های وایرلس یا بی سیم، دوربین لامپی و دوربین بیبی کم است. نصب این دوربین ها بسیار ساده بوده و از طرفی قیمت مقرون به صرفه آنها موجب می شود تا در میان کاربران دوربین های خانگی، بسیار محبوب هستند.

۴- رنج قیمت دوربین مداربسته متفاوت است.

 


یکی دیگر از وجه تمایزهای انواع دوربین مدار بسته، قیمت دوربین مداربسته است. بدیهی است با توجه به تنوع دوربین ها از نظر ویژگی های مختلفشان، قیمت آنها نیز بسیار متنوع باشد. با در نظر گرفتن این اصل که در هر حال بودجه ای که در اختیار دارید تاثیر زیادی در انتخاب دوربینتان دارد، یکی از انواع دسته بندی ها دسته بندی بر اساس قیمت دوربین است. در میان انواع دوربین ها قیمت دوربین های آنالوگ از سایر دوربین ها کمتر است. اما دوربین های تحت شبکه یا همان ip کیفیت تصویر بالاتری دارند و این دوربین ها در بستر شبکه امکان ارسال همزمان اطلاعات به تمام نقاط جهان را فراهم می کنند. البته قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه از سایر انواع دوربین ها بالا تر است. در حالت کلی بسته به امکانات و ویژگی هایی که یک دوربین دارد قیمت آن نیز تغییر می کند.

۵- فناوری های ذخیره سازی در دوربین ها متفاوت است

 


هنگامی که یک دوربین مداربسته میخرید، بسته به نوع دوربینی که تهیه کرده اید، نیاز به تهیه دستگاه DVR یا NVR و یا کارت حافظه SD دارید. اگر از دستگاه استفاده می کنید دیتا ها از طریق کابل از دوربین به دستگاه شما منتقل می شوند و نهایتا دستگاه آن را به نمایشگر ها برای پردازش و ثبت اطلاعات انتقال می دهد.

۶- منبع تغذیه انواع دوربین مدار بسته باهم متفاوت است

 


دوربین ها از نظر منبع تغذیه باهم تفاوت دارند. برخی از دوربین ها از طریق برق شارژ می شوند و برخی دیگر از طریق انرژی خورشیدی. دوربین مدار بسته خورشیدی برای تصویربرداری نیازی به برق ندارند و توسط باتری که توان نگهداری ۷ روز متوالی انرژی دورن خود را داشته و از انرژی خورشیدی تغذیه می شود، کار میکند.

۷- تفاوت در برندهای ارائه دهنده دوربین

 


برندهای معتبر بسیاری در داخلی و خارج ایران زیادی در زمینه تولید دوربین مدار بسته فعال هستند. از اصلی ترین نکاتی که در هنگام خرید سیستم های نظارتی حتما باید لحاظ شود برند تولید کننده است. از برترین برندهای دوربین در ایران میتوان به داهوا، هایلوک، ایمو، هایک ویژن، رستر و… اشاره نمود.

۸- تفاوت در ویژگی های تشخیص هدف:

 


دوربین مداربسته امنیتی از نظر تشخیص هدف به دو دسته ثابت (فیکس) و PTZ تقسیم می شوند. هنگامی که هدف ما نظارت بر نواحی خاصی است(به طور مثال فکوس بر روی پیشخوان طلافروشی) از دوربین مدار بسته ثابت استفاده می کنیم این دوربین ها دقت بالایی داشته و فقط از یک منطقه خاص تصویر برداری کرده و توان چرخش ندارند. اما دوربین های PTZ بیشتر مناسب نواحی وسیع (مانند خیابان ها و چهار راه ها به منظور کنترل ترافیک)هستند و قابلیت چرخش به بالا، پایین و چپ و راست را دارند. بدیهی است که ویژگی ثابت یا قابل چرخش بودن نیز می تواند بر روی قیمت دوربین مدار بسته اثرگذار باشد.

۹- ویژگی دید در شب هوشمند:

 


یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد سیستم های نظارتی، قابلیت دید در شب آنها است. دوربین مدار بسته دید در شب همانطور که از نام آن پیداست، توانایی تصویربرداری در نواحی کم نور با کیفیت مناسب را دارد. گفتنیست نسل جدیدی از دوربین های مداربسته به بازار ارائه شده اند که، به دوربین دید در شب رنگی معروف هستند که تصاویر تمام رنگی در طول شب به کاربر ارائه می دهند.

نکات مهم در انتخاب دوربین مدار بسته 

 


همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب کاملا بستگی به نیازهای شما دارد. قبل از هر چیزی باید این نکته را در نظر داشته باشید که چه نوع دوربینی نیازهای شما را برطرف می کند. دوربین‌ها بر اساس تکنولوژی ساخت به دو دسته‌ی  انالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند. دوربین‌های تحت شبکه معمولا تصاویر را به‌صورت بی‌سیم (وایرلس) منتقل می‌کنند. از طرفی مکان نصب دوربین مدار بسته نیز فاکتور مهمی در انتخاب دوربین است. از طرفی برای محیط‌های بیرونی که امکان در معرض باد و باران قرار گرفتن دوربین وجود دارد، بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که از این نظر مقاوم باشد. در دسته بندی دوربین های مدار بسته، دوربین های کوچکی نیز وجود دارد که به آنها مینیاتوری می گویند. از این دوربین ها معمولا برای مصارف خاص و با کسب مجوزهای لازم استفاده می شود. از دیگر آیتم هایی که در برد دوربین تاثیر بسزایی دارند اندازه‌ی لنز است. از طرفی قابلیت دید در شب یکی از قابلیت‌های مهم دوربین‌هاست که متناسب با محیط باید به آن توجه کنید.

دزدگیر منزل

 دزدگیر منزل

دزدگیر منزل همانطور که از نامش کاملا قابل حدس است، در کنار دوربین مداربسته یکی از محصولات محافظتی از دفتر کار، منزل و یا باغ شخصی شما به حساب می آید. دزدگیر منزل با اینکه کارکرد نسبتا ساده ای دارد اما نقش بسیار مهم و ضروری ای برای خانه شما بازی میکند. استفاده بجا و درست از دزد گیر اماکن امنیت خانه و محل کار شما را تا حد زیادی تضمین میکند. در این مقاله از سری مقالات آموزشی گروه نظارت گستر ایمن قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین دزدگیر اماکن بپردازیم.
 
 
دزدگیر
دزدگیر سیمکارتی هایواچ HW-S410L
دزدگیر سیمکارتی
 
 
چشمی
چشمی باسیم HW-S10
چشمی دزدگیر
 
 
چشمی
چشمی باسیم HW-S20
چشمی دزدگیر
 
 
چشمی
چشمی بیسیم HW-SW10
چشمی دزدگیر منزل
 
چرا باید از دزدگیر اماکن استفاده کنیم؟
طی یک نظر سنجی که در سال ۱۳۹۹ از افرادی که منزل یا محل کارشان مورد سرقت قرار گرفته شده بود، شد، مشخص شد که که بیشترین زمان سرقت از منازل ۱۲ تا ۱۶ بعد از ظهر است. در حالت کلی  ۴۵ درصد از کل سرقت های گزارش شده در طول روز و ۳۹ درصد آنها در شب رخ داده است. اما نکته جالب توجه این است که ۳۴ درصد این سرقتها از درب ورودی ساختمان شروع شد بود. نتیجه این آمار به خوبی نیاز استفاده از دزدگیر اماکن را مشخص میکند، چراکه اکثر منازل از امنیت کافی  برای جلوگیری از نفوذ سارقان برخوردار نیستند. از آنجایی که زمان بیشتر سرقت ها ظهر است درست زمانی که اکثر افراد سر کار بوده و از آنجا که روز روشن است احتمالش را نمیدهند که مورد سرقت قرار بگیرند و همین عامل نیز لزوم استفاده از دزدگیر منزل را بسیار بالا میبرد.
 
دزدگیر منزل چطور کار میکند؟
دزدگیر منزل - دزدگیر اماکن
 
دزدگیر منزل (Home alarm) وسیله ای است برای کنترل و نظارت بر امنیت اماکن نظامی، منازل شخصی، کارخانه ها، انبارها و… . دزدگیر ها یک حسگر دارند که به محض تشخیص حرکت و یا ضربه فعال شده و هشدار می دهند. این هشدار به دو صورت تعریف شده است. یا دزدگیر آژیر میکشد و یا با تلفن های از پیش تعریف شده ای مانند تلفن همراه مالک مکان تماس میگیرد(تا سقف ۲۰ شماره تماس را میتوان برای دزدگیر اماکن تعریف کرد). برخی از دزدگیرها سیم کارت خور اند و مستقیمابا کاربر اصلی تماس گرفته و یا برای او پیامک میفرستند. مهم ترین نکته ای که باید در نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن به آن توجه کنید این است که صفحه اصلی سیستم باید در مجاورت منبع انرژی و یک خط تلفن نصب گردد.
 
اغلب دستگاه های دزدگیر منزل باتری خور نیز هستند تا در صورت قطعی برق، برق دستگاه قطع نشده و دزدگیر منزل شما خاموش نشود. نکته مهم این است که تاریخ انقضای باتری دزدگیر را حتما باید چک کنید تا مطمئن شوید در زمان قطع برق هم دزدگیر اماکن  شما به خوبی کار میکند. به این سیستم ها می توان دوربین های مدار بسته، حسگر نشت گاز، حسگر اعلام حریق و… را نیز متصل نمود. برای کنترل فضاهای وسیع از چشمی های خطی حساس به حرکت استفاده می شود. برای حفاظت از پنجره ها و درب ها از حسگر شوک (شوک سنسور) و حسگر تشخیص صدا استفاده می گردد.
 
اجزای دزدگیر اماکن
در ادامه میخواهیم به معرفی و بررسی تجهیزات مورد نیاز دزدگیر اماکن بپردازیم این موارد برای اینکه دزدگیر شما کارکرد و کارایی کاملی داشته باشد، ضروری هستند، البته اگر یک پکیج کامل دزدگیر منزل را در هنگام خرید تهیه کنید تمامی این ابزار ها در اختیار خواهید داشت. اجزای دزدگیر اماکن عبارتند از:
 
۱- مرکز دزدگیر
عملکرد مرکز دزدگیر چیزی شبیه به عملکرد مغز در بدن انسان است. مرکز دز این مرکز که درون یک باکس چهارگوش است، شامل تعداد زیادی ورودی و خروجی است و منبع تغذیه آن برق شهری است که می توان با اضافه کردن یک باتری، در هنگام نبود برق نیز از دزدگیر اماکن استفاده کرد.
 
مرکز دزدگیر از تعدادی زون تشکیل شده است، که هر یک وظیفه خاصی را به عهده دارند. این زون ها را می توان برای یک یا تعدادی سنسور استفاده نمود. عموما از هر زون برای کنترل یک منطقه استفاده می شود. مثلا از یک زون برایکنترل یک اتاق یا یک طبقه استفاده میشود و در صورت تشخیص حرکت در آن منطقه زون مربوط به آن روشن شود و صاحب خانه را از محل حادثه آگاه می کند.به طور کلی دزدگیرها چندین نوع زون دارند که در ادامه به معرفی هر یک خواهیم پرداخت.
 
زون معمولی: برای تشخیص حرکت مورد استفاده قرار می گیرد.
زون سنسور وایرلس:  عملکرد این زون نیز دقیقا مشابه زون معمولی می باشد و در دزدگیر های بی سیم مورد استفاده قرار میگیرد.
زون ۲۴ ساعته: این زون همانطور که از نامش پیداست ۲۴ ساعته مورد استفاده قرار می گیرد و حتی با غیر فعال کردن دزدگیر نیز فعال است.
زون اعلام حریق: عملکرد زون اعلام حریق مشابه با زون ۲۴ ساعته است و با تحریک سنسورهایش آژیر دزدگیر به صدا در می آید.
۲- تلفن کننده
از دیگر اجزای کاربردی و مهم دزدگیر منزل، تلفن کننده است. تلفن کننده ها در دو مدل تلفن کننده سیم کارتی و تلفن کننده معمولی در بازار موجود هستند که در ادامه به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت
 
تلفن کننده معمولی: به محض دریافت پیام خطر، آن را به شما اطلاع دهد؛ این پیام می تواند به صورت آژیر و یا یک پیام صوتی ضبط شده باشد که با تعریف یک خط ثابت برای دزدگیر منزل به شما اطلاع رسانی می کند. از معایب این تلفن کننده این است که اگر خط تلفن قطع باشد این دستگاه بی استفاده می ماند.
تلفن کننده سیم کارتی: این تلفن کننده می تواند در کنار خط تلفن ثابت، از یک سیم کارت هم برای انتقال پیام استفاده کند. یعنی در صورت قطع شدن هر یک از خط های تماس، از خط دیگر برای تماس هشدار استفاده نماید.
۴- ریموت دزدگیر منزل
دزدگیر ها نیز مانند سایر ابزار های حفاظتی ساختمان این امکان را دارند که با ریموت کنترل شوند. به کمک این ریموت کنترل ها میتوان سیستم دزدگیر را فعال و یا غیر فعال کرد. ریموت کنترل ها کمک می کنند تا هریک از اجزای دزدگیر را که نیاز ندارید غیر فعال کرده و در موقع نیاز آنها را فعال کنید.
 
۵- آژیر دزدگیر
اعلام وضعیت خطر در دزدگیر ها توسط یک آژیر صورت می گیرد که با صدای بلند خود، خطر را به طور عمومی اعلام می کند.
 
۶- سنسور دزدگیر اماکن
دزدگیر منزل - دزدگیر اماکن
 
اکنون زمان آن رسیده است که بررسی انواع سنسور های دزدگیر اماکن بپردازیم. البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هرکدام از این سنسورها در موقعیت های گوناگون و برای شرایط مختلفی به کار می رود و عملکرد هر حسگر با دیگری متفاوت بود و کارایی خاص خود را دارد. این سنسور ها عبارتند از:
 
چشمی حرکتی دزدگیر منزل
اعلام خطر برای کاربر با تشخیص این سنسور انجام شود پس یکی از مهم ترین سنسور های دزدگیر اماکن است. این سنسور ها می توانند حساسیت های مختلف به موارد گوناگونی داشته باشند.که در ادامه انواع مختلف چشمی حرکتی را باهم بررسی خواهیم کرد
 
چشمی حرکتی مادون قرمز دزدگیر اماکن
چشمی مادون قرمز از متداول ترین انواع سنسور حرکتی دزدگیر اماکن به حساب می آید که توانایی تشخیص حرکت در مقابل آن را داشته و به محض تشخیص، مرکز کنترل را مطلع کرده و اعلام خطر می کند. به چشمی مادون قرمز PIR نیز میگویند و با تاباندن امواج مادون قرمز، منبع گرمایی را در محیط شناسایی و فرمان را به مرکز ارسال میکند.
 
چشمی ماکروویو دزدگیر منزل
این سنسور گرانقیمت ترین سنسور در دزدگیر اماکن است. سنسورهای ماکروویو شبیه به حواس ارتعاشی خفاش عمل میکند. به این صورت که پالس هایی را به محیط ارتعاش کرده و هنگام بازگشت آن، از محوطه تصویری را ذخیره می نماید،  اگر کسی این تصویر را بر هم بزند متوجه تغییر در محیط شده و اخطار میدهد.
 
چشمی وزنی دزدگیر اماکن
چشمی وزنی نوعی سنسور مادون قرمز است که بر اساس حرکت اجسام اندازه آنها را تخمین زده و حیوانات یا اجسام کوچک را نادیده می گیرد. این چشمی ها برای فضای باز و یا کارگاهها و یا در حالت کلی محیط هایی که ممکن است حیوانات کوچک در آن تردد داشته باشند. چشمی وزنی یکی از کم خطا ترین انواع سنسور دزدگیر منزل است.
 
دیگر سنسور های حفاظتی دزدگیر منزل در گروه سنسور چشمی عبارتند از:
 
۱-سنسور بین درب یا مگنتی
 
۲-سنسور ارتعاشی
 
۳-پدال
 
نصب دزدگیر منزل
نصب دزدگیر اماکن اصلا کار سختی نیست زیرا سنسورها به تنها ۴ رشته سیم نیاز دارند که چاره کار هم کابل کشی به صورت متوالی است. حسن این نوع سیم کشی کم هزینه بودن آن است. تنها مورد مهمی که در سیم کشی و نصب دزدگیر منزل نباید از آن غافل شد این است که سیمها حتما به گونه ای به سنسور ها برسند که در هیچ جای از مسیر امکان قطع کردنشان نباشد. سنسورها نیز باید در فضایی باشند که قبل از تحریک شدنشان، دسترسی به آنها امکان پذیر نباشد.
 
 
سوالات متداول دزدگیر منزل
دزدگیر منزل - دزدگیر اماکن
۱- دزدگیر اماکن چیست ؟
دزدگیر منزل از جمله اصلی ترین ملزومات امنیتی در قرن ارتباطات به حساب می آید.
 
۲- قیمت دزدگیر اماکن چقدر تمام می شود ؟
 قیمت یک دستگاه دزدگیر منزل، چشمی، بلندگو و … به عوامل زیادی از جمله برند تولید کننده دستگاه، ضمانت کالا، امکانات دستگاه و صدها مورد دیگر بستگی دارد. همچنین لازم است که محل مورد نظر مشتریان بررسی شود تا تعداد چشمی ها، مگنت ها، میزان کابل کشی و… مشخص شده و کاملا نیاز سنجی شود تا تمامی نیاز های مشتری برطرف شود. لذا حتما پیشنهاد میکنیم که برای استعلام قیمت دزدگیر اماکن با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
۳- مدت زمان نصب دزدگیر منزل چقدر طول میکشد ؟
نصب دزدگیر پیش زمینه هایی از جمله مهیا کردن یک عدد سیم کارت فعال ( برای دستگاه های سیم کارتی) وجود منبع برق ۲۲۰ ولت در محل و …را میطلبد. چنانچه مقدمات نصب مهیا باشد، نصب دزدگیر منزل بین ۵ ساعت تا نهایتا یک روز به طول می انجامد.
 
۴-چگونگه باید دزدگیر اماکن سفارش دهیم ؟
برای سفارش خرید دزدگیر اماکن و سایر ملزومات نظارتی از جمله دوربین مدار بسته داهوا و سایر برند های معتبر جهانی با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در تماس باشید.
 
برچسب ها: بهترین دزدگیر منزل، بهترین دزدگیر منزل قیمت، قیمت دزدگیر منزل، انواع دزدگیر اماکن، بهترین دزدگیر بیسیم منزل، نصب دزدگیر منزل، سنسور دزدگیر منزل، دزدگیر منزل ارزان،
 
منبع: negaco.com

تست فلوک

تست فلوک
شاید پیشترها کمتر کسی در مورد تست فلوک کابل شبکه اطلاعات داشت اما این روزها باتوجه به گسترش تبادل اطلاعات در سطح های گسترده ، اکثر افراد در مورد خدمات تست شبکه مطلع هستند. با بهره گیری از تست فلوک در حالت کلی میتوان سرعت و کیفیت جابجایی اطلاعات بر روی بستر شبکه را اندازه گیری نمود. برای بررسی نحوه عملکرد انتقال تصویر در پروژه های دوربین مداربسته تست فلوک بسیار کارآمد است. در این مقاله از سری مقالات آموزشی گروه نظارت گستر ایمن برآنیم تا به بررسی همه جانبه و جامع تست فلوک کابل شبکه بپردازیم.
 
بیشتر بخوانید: دوربین لامپی چیست و چه کاربردی دارد؟
 
 تست فلوک کابل شبکه
تست فلوک یکی از نوآوری های شرکت فلوک ارائه دهنده کلیه تجهیزات تست کابل های شبکه و… می باشد. لازم به ذکر است که نتیجه این تست ها رفرنس معتبری برای سایر شرکت ها نیز می باشد . شرکت فلوک یکی از زیر مجموعه کمپانی عظیم Danaher  مشهورترین سازنده تجهیزات آنالیز و اندازه گیری از جمله انواع لوازم الکترونیک جهت اندازه گیری پارامترهای الکتریکی و فیزیکی در سطح بین المللی است . شرکت فلوک در سال 1948 بوسیله ی جان فلوک دوست صمیمی دیوید پاکارد، موسس شرکت معروف هلوت پاکارت Hewlett-Packard بنیان گذاشته شد.
 
بیشتر بیند: مشاهده انواع دوربین داهوا
 
ابزارآلات تست کابل های شبکه از شرکت فلوک دردو سری DTX    و  DSXقرار دارند.
این ابزار توان تست پارامتر های زیر در کابل شبکه را دارا است.
 
تست صحت و کیفیت لایه فیزیکی شامل کیستون ، پچ پنل ، پچ کورد
گزارش متراژ دقیق کابل
گزارش قطع بودن کیستون یا ضعیف بودن اتصال کابل به کیستون
گزارش وجود نویز و محل آن در مسیر کابل
گزارش وجود تنش فیزیکی روی کابل مثل خمش کشش و یا شکستگی در مسیر کابل
گزارش خلوص و یکپارچگی مس در طول کابل همچنین میزان مقاومت و رسانایی کابل
بیشتر بخوانید: دوربین جاسوسی کنترل از راه دور چیست و چطور کارگذاشته میشود؟
 
در کل برای تست کابل دو روش کلی وجود دارد :
Permenant link
در این نوع تست از پچ کورد با کیفیت استفاده می شود پچ کورد باید از همان گروهی باشد که لینک اصلی است.
 
 
بیشتر ببینید: مشاهده کلیه محصولات برند داهوا
 
Channel test
در این تست باید لینک بعد از نصب کابل بررسی شود. از Channel test  جهت تعمیر ونگهداری سرویس ها استفاده می شود .
 
 
 
اندازه گیری پارامترهای فیزیکی در تست فلوک:
Propagation Delay
تاخیر در انتشار به معنای مدت زمانی است که یک سیگنال برای رسیدن از یک سر سیم به انتهای آن نیاز دارد.
 
واحد اندازه گیری این فاکتور بر اساس نانو ثانیه می باشد nanoseconds (nS)
 
 
 
بیشتر بخوانید: دوربین دام چیست؟
 
بررسی تاخیر در انتشار مهمترین عاملی است که در میزان اساندارد طول کابل تاثیر میگذارد (۱۰۰ متر)
 
در بیشتر اپلیکیشن های شبکه مانند CSMA/CD  یک میزان حداکثری برای این فاکتور در نظر گرفته شده که در صورت عبور از آن حد دچار اختلال در ارسال بسته های دیتا می شوند.
 
 
 
نرخ اسمی سرعت انتشار Nominal Velocity of Propagation (NVP) 
NVP به سرعت انتشار نور در خلا اشاره می کند و واحد آن به درصد است و یا به صورت 72%, or 0.72c  نشان میدهند .
 
تمام کابل های ساختار یافته دارای NVP  بین 0.6c to 0.9c  هستند.
 
 
 
بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع مدل های دوربین بولت
 
نتیجه گیری :
با توجه به اینکه هر زوج سیم در کابل شبکه میزان به هم تابیدگی خاص خودش را دارد میزان تاخیر در انتشار برای هر کدام از زوج سیم ها متفاوت است .
در گزارش تست فلوک بدترین زوج سیم قابل کشف است که آن زوج سیم دارای بیشترین زمان انتشار خواهد بود .
اندازه گیری تاخیر انتشار در شبکه به میزان طول کابل وابسته است .
معمولا استاندارد های کابل کشی ساختار یافته در شبکه میزان تاخیر در انتشار را تا  ۵۷۰ نانو ثانیه قبول می کنند .
به این واریانس )اختلاف در زمان انتشار ) Delay Skew گفته می شود که نباید در طول 100 متر از 50 نانو ثانیه تجاوز کند .
 بیشتر بخوانید: آشنایی با دوربین اسپیددام
 
عیب یابی در تست فلوک:
وجود این ارور در تست فلوک به دلیل طول زیاد کابل شبکه است. اما باز هم می توان تا ۲۵ درصد در میزان حداقل طول کابل تغییر ایجاد کرد. و این بدان معنا است که میتوان تا ۱۲۵ متر طول کابل را افزایش داد.
 
Length
این گزینه در تست فلوکبه معنای میزان طول کابل است. مکانیزم تست طول کابل بر اساس تاخیر(Propagation Delay) در انتشار در 10 MHz  است . به طور خلاصه محاسبه بر اساس زمان حرکت سیگنال در فرکانس 10MHz  در طول کابل و بازگشت آن به دستگاه می باشد . به همین علت تنظیمات NVP   در صحت تست طول کابل بسیار اهمیت دارد که در جدول زیر نحوه کالیبره کردن دستگاه قرار گرفته.
 
بیشتر بخوانید: آشنایی با دوربین مداربسته ip
 
خطاهای ایجاد شده ودلایل آن :
طول گزارش شده از میزان واقعی آن کمتر است:
احتمالا در کابل شکستگی ایجاد شده است.
 
یک یا چند زوج داراری طول کمتری هستند:
قسمتی از کابل زخمی شده و یا کانکتور ها شامل سوکت و کیستون به درستی نصب نشده اند.
 
Wire Map در تست فلوک
این تست در واقع به عنوان اصلی ترین تست کابل شبکه می باشد و صحت و سلامت زوج سیم در کابل و درستی کانکتورها را نشان می دهد.
 
خطا های ایجاد شده.
مدار باز باشد:
شکستگی یا پارگی در کابل
سیم به درستی در پچ پنل یا کیستون پانچ نشده
علت شکستگی کابل بر اثر استرس در محل اتصال
خرابی پچ پنل یا کیستون
اتصال کوتاه :
انتخاب سوکت یا پچ پنل اشتباه
خرابی در پچ پنل و یا سوکت
وجود مواد رسانا در کانکتور بین پین های اتصال به سیم
خرابی و پارگی در کابل
کراس شدن سیم ها:
سیم ها به کانکتور به صورت صحیح متصل نشدند
عدم انطباق در استاندارد اتصال 568A   568B
Dc loop Resistance
Dc loop Resistance به مجموع میزان مقاومت زوج سیم که در انتهای کابل به صورت لوپ باشد میگویند. این گزینه نشان دهنده ی میزان مقاومت کابل است و با طول کابل رابطه مستقیم دارد.هدف از انجام این تست ایجاد اطمینان از این موضوع است که، بر اثر اتصالات اشتباه در کابل مقاوت زیادی ایجاد نشود.
 
هدف از تست wire map  بررسی سلامت اتصالات است، اما در تست Dc loop Resistance میزان مقاومت اضافی ایجاد شده کشف می گردد. در تصویر زیر نمونه یک تست رو مشاهده می کنیم.
 
 
 
زوج سیم نارنجی داراری بیشترین به هم تابیدگی می باشد
 
به همین میزان طول بیشتری دارد و مقاومت بیشتری نیز خواهد داشت که این میزان قابل قبول است
 
هم چنین در تست، میزان حد این مقاومت تعیین شده است
 
در نهایت هر چه میزان خلوص مس در کابل بیشتر باشد نتیجه این تست بهتر خواهد بود
 
Delay Skew در تست فلوک
به میزان اختلاف زمان انتشار سیگنال در سریع ترین زوج سیم با کندترین زوج سیم Delay Skew می گویند. بعضی از برندهای کابل در زوج سیمها از جنسهای مختلفی استفاده می کنند و یا خلوص کابل در زوج سیمها یکسان نیست.
 
 
 
این تست در شبکه هایی که به سرعت بالایی احتیاج دارند و شبکه هایی که می خواهند استاندارد گیگابیت اترنت رو اجرا کنند بسیار با اهمیت می باشد. زیرا در این شبکه ها از هر ۴ زوج سیم برای ارسال دیتا استفاده می شود .
 
میزان Delay skew  اگر خیلی باشد در سمت دریافت، دستگاه توان ترکیب سیگنال و ساخت پکت دیتا را نخواهد داشت و اصطلاحا پکت دراپ میشود. به این معنا که درخواست دوباره ارسال پکت برای ارسال کننده فرستاده می شود. این امر موجب کاهش سرعت و پهنای باند در شبکه خواهد شد که حاصل آن تحمیل بار پردازشی اضافه به شبکه خواهد بود.
 
 
 
به طور کلی میزان Delay Skew  نباید از 50 نانو ثانیه در لینک با طول 100 متر بیشتر باشد . هرچه این عدد کوچکتر باشد بهتر است  این میزان اگر زیر 25 نانو ثانیه باشد بسیار عالی است.
 
Insertion Loos
سیگنالی که در کابل ارسال می شود دارای یک انرژی است که هرچه در طول کابل پیش میرود از کاسته می شود .این گزینه میزان کاهش انرژی سیگنال در سمت گیرنده را بررسی می کند.
 
 
 
خاصیت کاهش انرژی در لینک نصب شده با فرکانس سیگنال وابستگی دارد، به این صورت که هر چه میزان فرکانس بیشتر باشد سیگنال بیشتر انرژی از دست خواهد داد. کاهش انرژی در لینک به طول کابل نیز بستگی دارد که هرچه بیشتر باشد میازان کاهش انرژی بیشتر خواهد بود. کاهش انرژی درطول کابل به قطر کابل نیز وابسته است ، هرچه کابل نازک تر باشد میزان کاهش انرژی بیشتر خواهد بود.
 
بیشترین علت پاس نشدن این تست به دلیل بالا بودن طول کابل است. کم بون میزان به هم تابیدگی از دیگر دلایل پاس نشدن این تست می باشد. نکته دیگر اینکه زمانی که کابل به مدت طولانی در معرض آب قرار بگیرد این میزان افزایش پیدا می کند. همچنین اگر کابل به در مدت زمان طولانی در معرض آفتاب قرار بگیرد این میزان افزایش پیدا میکند که توصیه میگردد از کابل های اوت دور استفاده گردد و یا کابل در پوشش مناسب قرار گیرد تا از برخورد اشعه ماورا بنفش با کابل جلو گیری گردد.
 
Return loss در تست فلوک
میزان سیگنال برگشتی به سمت فرستنده می باشد که از اختلاف امپدانس کابل یا کانکتور به وجود می آید. در صورت کشیدگی بیش از حد کابل یا خراب بودن کانکتور این تست پس نمی شود.
 
 
 
برای اتصال کیستون به کابل باید دقت کرد حداقل میزان ممکن از زوج سیم ها از روکش بیرون باشد مانند شکل زیر
 
NEXT (Near-End Crosstalk)
NEXT (Near-End Crosstalk) را میزان انتشار سیگنال یک زوج بر روی سیگنال برگشتی از زوج دیگر را گویند هر چه میزان فرکانس افزایش یابد این اثر بیشتر میشود . هر چه میزان به هم پیچیدگی زوج سیم ها بیشتر باشد این اثر کمتر اتفاق می افتد و کابل پهنای باند بیشتری را از خود عبور می دهد.
 
اگر زوج سیم ها در هم تابیده نباشند یا تابیدگی بسیار کمی داشته باشند مشکلی که در خطوط تلفن به آن خط روی خط افتادن میگویند، پیش می آید.
 
 
 
وقتی این تست پاس نمیشود معمولا به دلیل پایین بودن میزان به پیچیدگی زوج سیم هاست.
 
attenuation-to-crosstalk ratio (ACR) or headroom در تست فلوک
این آیتم را  هدروم نیز مینامند که هرچه عدد بالاتر  باشد کابل شما با کیفیت تر است. این فاکتور در واقع اختلاف بین افت سیگنال (Signal attenuation) در کابل و فاکتور NEXT را نشان میدهد که نتیجه را به صورت یک نمودار نشان می دهند و بیانگر میزان قدرت افت سیگنال نسبت به crosstalk  در انتهای خط است. پیشنهاد میکنیم از کابلهایی استفاده کنید که در آن این فاکتور حداقل 7dB  در باشد تا کابل کارایی خوبی داشته باشد.
 
منبع: negaco.com

مشکل صدای دوربین مداربسته

 چرا دوربین مداربسته صدا ندارد؟ اکثر دوربین‌های مداربسته دام از آنجایی که کاربری های آنها محیط های داخلی است یا خودشان دارای میکروفن هستند یا قابلیت نصب میکروفون را دارند. اگر خروجی صدا در این دوربین های مداربسته فعال باشد، می‌تواند صدای محیط خود را تا شعاع ۵ تا ۱۵ متری دریافت کرده و برای ضبط آن را به دستگاه ضبط‌کننده شما انتقال دهد. اما وقتی دوربین مداربسته صدا ندارد، چه اتفاقی می افتد؟ اگر در کابل دوربین مدار بسته شما و یا  یا اتصالات مربوط به صدا مشکلی پیش بیاید، دوربین نمی‌تواند صدا را برای ضبط به دستگاه منتقل کند و در این حالت دوربین مداربسته صدا ندارد. در برخی از دستگاه‌ها در قسمت منوی دستگاه باید گزینه ی ضبط صدا فعال شود تا ضبط و انتقال صدا توسط دستگاه همانند تصویر پوشش داده شود.

چرا دوربین مداربسته صدا ندارد؟

همانطور که گفتیم برخی از انواع دوربین ها دارای میکروفون هستند و  برخی دیگر که از کارخانه دارای میکروفن نیستند قابلیت نصب میکروفن یا همان برد صدا را دارند و شما می‌توانید با توجه به عمق دید دوربین خود یک میکروفن مناسب انتخاب کنید. میکروفن‌های خارجی باید یک منبع تغذیه ۲ آمپری نیز داشته باشند و در غیر این صورت میکروفون کارایی ندارد.

اگر دوربین مداربسته شما صدا ندارد میتوانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مداربسته با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.

از آنجایی که عمده کاربرد دوربین بیبی کم ارتباط با مودک و پرستارش در زمانی که منزل نیستید، است، عموم دوربین‌های بیبی کم قابلیت دریافت و ارسال صدا را دارند که این بدین معناست که کاربر با اتصال به دوربین خود از راه دور هم می‌تواند صدای محیط را داشته باشد و ارتباط دوطرفه صوتی برقرار کند. اگر به هر دلیلی دوربین بیبی کمی دارید که دوربین مداربسته صدا ندارد، میتوانید با کارشناسان ما در نظارت گستر ایمن با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.

علت مشکل صدای دستگاه DVR چیست؟

چرا دوربین مداربسته صدا نداردایجاد مشکل پخش صدای اضافه و یا ضبط و پخش صدا در دستگاه DVR دلایل متعددی دارد که عمده دلایل آن عبارتند از:

۱- خراب بودن فن خنک کننده

متخصصین ما در بخش تعمیرات دوربین مداربسته معتقد اند که در اغلب موارد جواب این سوال که چرا دوربین مداربسته صدا ندارد این است که، فن خنک کننده دستگاه DVR خراب است. اغلب مواقع با گذشت زمان یکی از پرهای فن می شکند و یا یک جابجایی دستگاه موجب میشود تا فن از حالت بالانس خارج شود. بنابراین با تنظیم مجدد فن و یا تعویض آن مشکل صدای دوربین مدار بسته برطرف خواهد شد.

جهت تعویض فن دستگاه دوربین مداربسته میتوانید با کارشناسان ما در بخش رسترسرویس با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.

اگر فن دستگاه خراب باشد باید به سرعت اقدام به تعویض آن کنید، چراکه فن وظیفه خنک کنندگی قطعات دستگاه را دارد و خراب شدن فن می تواند باعث افزایش بیش از حد دمای قطعات و خرابی تمامی آنها شود.

۲- عدم تنظیم هارد دیسک

اگر در زمان نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته صدای بوق ممتدی از دستگاه خود شنیدید، احتمالا علت آن عدم تنظیم هارددیسک باشد. از این رو باید وارد بخش تنظیمات دستگاه شدهو تیک گزینه صدای بوق را بردارید. این امر یکی دیگر از پاسخ ها به این سوال است که چرا دوربین مداربسته صدا ندارد

۳- خراب شدن هارد دیسک

دستگاه های DVR بسته به مدل دستگاه، عموما دارای یک یا چند هارد دوربین مداربسته هستند. هنگامی که در هارد دوربین مداربسته مشکلی پیش می آید، دیگر فیلمی ضبط نخواهد شد بنابراین اگر علاوه بر اینکه دوربینتان صدا ندارد، تصویر هم ضبط نمی شود جواب این سوال که چرا دوربین مداربسته صدا ندارد، خراب شدن هارد دیسک شما است.

چنانچه نیاز به تعویض هارد دوربین مداربسته دارید، با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مداربسته نظارت گستر ایمن با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.

4- وجود IP تکراری در شبکه

اگر هنگام نصب و تنظیم دوربین مداربسته از آی پی تکراری استفاده کنید، دستگاه DVR شما بوق می زند. برای رفع این مشکل می توانید نرم افزار IP Scaner را نصب کنید. با کمک این نرم افزار می توانید ای پی دوربینی را که مشکل دارد را شناسایی و برطرف کنید.

تنظیمات صدای دوربین مداربسته(چرا دوربین مداربسته صدا ندارد)

چرا دوربین مداربسته صدا ندارد
برای اینکه توسط دستگاه dvr و دوربین خود، بتوانید صدا راضبط کنید تنها دو حالت وجود دارد:

متصل کردن میکروفن به دوربین مداربسته

این روش اغلب در دوربین مداربسته IP کاربرد دارد. از مزایای استفاده از میکروفون به صورت جداگانه میتوان به این موضوع اشاره کرد که، قرارگیری میکروفون در فاصله ایی نچندان نزدیک به دوربین، موجب عدم تشخیص آن برای افراد میشود.

طراحی دوربین های آنالوگ به گونه است که میکروفون درون خود دوربین قرار دارد و برای استفاده از آن تنها کافی است به تنظیمات نرم افزاری دوربین خود مراجعه کنید. یکی از اصلی ترین معایب اینگونه دوربین ها کیفیت صدای پایین آنها است.

متصل کردن میکروفن به دستگاه DVR

اگر در دوربین مداربسته آنالوگ خود میخواهید از میکروفون استفاده کنید، باید میکروفون را به واسطه پورت A-V به دستگاه DVR متصل نمایید. اگر خود دوربین مداربسته آنالوگ شما میکروفون دارد، باید وارد تنظیمات آن شده و ویژگی Audio را در  آن غیر فعال کنید، سپس وارد تنظیمات DVR شده و تنظیمات ضبط صدای آن را فعال نمایید.

برچسب ها: علت بوق زدن دستگاه دوربین مدار بسته، تنظیمات صدای دوربین مدار بسته، علت بوق زدن دستگاه دی وی ار داهوا، ایا دوربین مدار بسته صدا ضبط میکنه، مشکل صدای دوربین مدار بسته داهوا، علت نویز میکروفون دوربین مداربسته، انتقال صدا و تصویر دوربین مدار بسته، قطع آلارم داهوا

منبع: وبلاگ سایت نظارت گستر ایمن

دوربین مداربسته صنعتی

 

دوربين مداربسته صنعتي

دوربين مداربسته صنعتي اصطلاحي است كه در مورد دوربين هاي باكس (Box) يا همان جعبه اي به كاربرده ميشود. از اين رو به آنها دوربين مداربسته صنعتي ميگوييم كه، بخاطر مقاومت بالا و مجهز بودنشان مي‌توانند دوربين مدار بسته ضد زنگ، دوربين ضد انفجار و يا دوربين چرخشي باشند. در دوربين مداربسته صنعتي دست شما بسيار باز است چراكه، مي توانيد نوع حافظت در برابر آب و هوا(IP66,IP67,…) ، وضوح دوربين ، نوع سيگنال ويديويي و از همه مهم تر نوع لنزي كه مورد نياز شماست را انتخاب كنيد. از ديگر مزاياي دوربين باكس اين است كه، هم در فضاي خارجي و هم در محيط داخلي، قال استفاده قرار ميگيرند. براي خريد انواع دوربين ها از جمله دوربين مداربسته داهوا ، رستر و… با كارشناسان ما در تماس باشيد.

ويژگي هاي دوربين مداربسته باكس

دوربين صنعتي

در دوربين هاي مداربسته از لنز به صورت جداگانه استفاده مي كند كه اين يكي از ويژگي هاي دوربين هاي مداربسته باكس يا دوربين مداربسته صنعتي مي باشد وجود لنز خارجي در اين دوربين‌هاي مداربسته باعث مي شود تا كيفيت تصاوير مناسب تر و بهتر از دوربين هاي مداربسته ديگر باشد معمولاً در كاربرد هاي تخصصي تر از دوربين هاي مداربسته صنعتي استفاده مي كنند زماني كه شما نياز به تصوير برداري در زاويه بسيار بسته در كاربردهاي خاصي داشته باشيد مي توانيد از اين دوربين هاي مداربسته box استفاده كنيد اما توجه كنيد كه دوربين هاي باكس قابليت ضد آب بودن را ندارد و هم چنين شما اگر براي محيط هاي خارجي از اين دوربين استفاده كنيد بايد حتماً از كاور محافظ براي پوشش دوربين استفاده كنيد توجه داشته باشيد كه دوربين هاي مداربسته box معمولاً از جنس پلاستيك يا فايبر گلاس توليد و به بازار عرضه مي شوند.

پرفروش ترين انواع دوربين صنعتي

دوربين صنعتي چيست ؟

دوربين صنعتي

همانطور كه پيشتر نيز گفتيم، دوربين صنعتي يا باكس به دوربين هايي با بدنه معمولا مستطيلي شكل فلزي يا پلاستيكي ميگويند كه امكان نصب انواع لنز خارجي را دارد و به كمك آن مي توان فاصله كانوني مناسب در محيط نصب دوربين مدار بسته را در اختيار داشت. اغلب دوربين هاي صنعتي متاسفانه فاقد تكنولوژي IR (ديد در شب) هستند اما در محيط هاي كم نور تصوير مناسب تري نسبت به دوربين هاي عادي نشان ميدهند. البته اين راهم در نظر داشته باشيد كه برخي، هر دوربين مداربسته اي كه مقاومت بالايي داشته باشد را دوربين مداربسته صنعتي مينامند. پس با توجه به مقاومت بسيار بالاي دوربين هاي مدار بسته بولت دربرابر شرايط نامناسب جوي از جمله گرد و غبار يا رطوبت عده اي، از اين نوع دوربين ها به نام دوربين مدار بسته صنعتي نام مي برند.  دوربين مداربسته صنعتي در محيط هاي بيروني، درون كاور و پايه هاي صندوقي IP66 در ارتفاع 2/80 تا 4 متري از سطح زمين قرار ميگيرند.

كاربرد دوربين مداربسته صنعتي

از ممتاز ترين امكانات و مزاياي دوربين مداربسته صنعتي اين است كه خاطر مقاومت بالا از آن ميتوان در تمامي محيط هاي صنعتي، كارخانه ها و … استفاده كرد. البته به اين نكته بايد توجه كنيد كه اين دوربين ها را مي توان در هر محيطي با توجه به نوع استفاده نصب كرد.

ويژگي ديد در شب در دوربين هاي صنعتي

ديد در شب دوربين صنعتي

 

معمولاً براي محيط هايي كه نور كافي ندارند در شب شما مي توانيد از دوربين هاي مداربسته باكس استفاده كنيد چرا كه از ديد خوبي در شب برخوردار هستند.

لنز دوربين هاي مداربسته صنعتي (باكس)

توجه داشته باشيد دوربين هاي مداربسته باكس معمولاً فاقد لنز بوده و شما بايد لنز خارجي براي آن تهيه نماييد كه در انتخاب لنز بايد نوع پايه لنز و همچنين ميزان رزولوشن را در نظر داشته باشيد.

لنز هايي كه در بازار وجود دارند براي اتصال به دوربين هاي مداربسته معمولاً داراي قسمتي مي باشند كه پايه هاي آن هستند پايه لنز دوربين معمولي در دو مدل C و CS توليد و به بازار عرضه مي شود كه شما بايد در هنگام خريد به نوع آن دقت نماييد.
يكي ديگر از عواملي كه براي انتخاب لنز هاي رنگي دوربين هاي مداربسته box اهميت دارد ميزان رزولوشن مي باشد كه اين ميزان بر اساس ساعت مشخص مي باشد شما مي توانيد براي دوربين مگا پيكسل از كيفيت تصاوير مگا پيكسل مناسب دوربين هاي مداربسته باكس استفاده كنيد.

مزيت لنز خارجي

لنز دوربين صنعتي

يكي از مزيت هاي مهم لنز خارجي براي دوربين هاي مداربسته باكس قدرت انتخاب بيشتري براي انواع لنز با زواياي ديد مختلفي خواهيد داشت در هنگام خريد و انتخاب لنز بايد نهايت دقت خود را به كار ببريد.

تفاوت دوربين مداربسته صنعتي (باكس) با دوربين هاي مداربسته ديگر

يكي از تفاوت دوربين هاي باكس امكان نصب لنز خارجي مي باشد كه در هيچ نوع دوربين‌مداربسته ديگري اين امكان وجود ندارد همچنين از دوربين هاي باكس به صورت محدودتر و در كاربرد هاي خاصي مي توان استفاده كرد توجه داشته باشيد كه دوربين هاي مدار بسته باكس قابليت ديد در شب ندارند و هم چنين در مقابل گرد و غبار نيز مقاومت ندارد يكي ديگر از تفاوت دوربين هاي مداربسته باكس يا صنعتي احتياج به پايه براي لنز خارجي مي باشد و همچنين كيفيت تصوير در دوربين هاي مداربسته باعث بسيار بالاتر از ساير دوربين هاي مداربسته مي باشد هنگام نصب دوربين هاي مداربسته باكس حتماً از فضاي استفاده كنيد كه موجب پوشش باشد و همچنين جهت ضربه پذيري و ايجاد تغيير در جهت ديد دوربين مدار بسته باكس را حتماً بررسي كنيد.

توجه داشته باشيد كه دوربين هاي باكس يا همان دوربين هاي مداربسته صنعتي فاقد تكنولوژي ديد در شب هستند اما در نظر داشته باشيد كه اين دوربين هاي مداربسته تصاوير مناسب و با كيفيتي را در محيط‌هاي كم نور براي شما ثبت و ارسال مي كند.
در اين مذهب ويژگي ها و كاربردها براي دوربين هاي مداربسته باكس يا دوربين مداربسته صنعتي ذكر شد تا شما بتوانيد با اين دوربين هاي مداربسته پركاربرد آشنا شده و در هنگام خريداري بتوانيد ويژگي‌هاي آن را در نظر داشته باشيد.

دوربين هاي مدار بسته براي حفاظت از منزل و محيط كاري اهميت بالايي دارد اما در نظر داشته باشيد كه بايد با توجه به كاربرد هايي كه مد نظر شماست مي توانيد دوربين مداربسته مناسبي را انتخاب كنيد كه هم از ديد مناسبي برخوردار باشد و هم پاسخگوي نيازهاي شما مصرف كنندگان باشد شما مي توانيد در زمان خريد از راهنمايي و كمك كارشناسان و مشاوران ما بهره مند شويد راه هاي ارتباطي با كارشناسان را براي شما در سايت قرار داده ايم.

نگهداري از دوربين مداربسته صنعتي

محافظ دوربين صنعتي

 

در محيط‌هايي بيروني كه احتمال خوردگي، رطوبت و دماي خيلي بالا و دماي خيلي پايين را ميدهيد، بايد از باكس‌هاي محافظ دوربين مداربسته صنعتي استفاده كنيد. بدين صورت كه، دوربين صنعتي شما در يك باكس ديگر قرار مي‌گيرد. مثلا در كارخانه هاي توليد مدارد غذايي كه بخار آب و بخار روغن ه دورين مداربسته شما آسيب ميرساند استفاده از باكس هاي نگهدارنده ه شدت توصيه ميشود. درانتخاب طرح ونوع پوشش محافظ بايد درنظر داشته باشيد كه پوشش شما بايد به گونه اي باشد كه به راحتي توانيد از توانايي هاي لنز دوربين خود استفاده كنيد.

نكاتي كه قبل از خريد دوربين مداربسته صنعتي بايد بدانيد

اولين نكته اي كه هنگام خريد دوربين مداربسته صنعتي خود بايد حتما در نظر بگيريد، اين است كه دوربين مداربسته باكس زاويه ديد بسيارمحدودي دارد پس اين را در نظر داشته باشيد كه بعد از نصب اين دوربين تنها ميتواند زواياي خاصي را به شما نشان دهد.

دومين مورد اين است كه دوربين مداربسته صنعتي بدون لنز به فروش مي رسند كه مشتريان بتوانند با در نظر گرفتن نياز خود لنز مورد نياز را تهيه كند. اين دوربين ها با استفاده از لنز خارجي مي توانند دقيق ترعمل كنند و تصاويري با دقت بالاتر در اختيار شما قرار دهند.

مزاياي دوربين مداربسته صنعتي

۱) جلوگيري از سرقت

در اماكن و كارخانه ها كه هرگونه سرقتي خسارات سنگين را به شخص وارد ميكند، از دوربين مداربسته صنعتي استفاده ميشود و با نصب اين دوربين هاي مدار بستهبا كيفيت در اين محيط ها از احتمال هرگونه سرقت جلوگيري ميشود.

۲) دسترسي از راه دور

دوربين مداربسته صنعتي از جمله پرطرفدارترين دوربين كنترل از راه دور است كه به سادگي ميتوان با اتصال آنها به اينترنت، محيط مورد نظر را از راه دور كنترل نمود. اين مزيت موجب مي شود شما به صورت شبانه روزي به تصاوير دوربين خود به صورت زنده دسترسي داشته باشيد و در صورت وقوع اتفاق بلافاصله خبر دار شويد.

۳) تامين امنيت

دوربين مداربسته صنعتي امنيت كاركنان اماكني كه از اين نوع دوربين مداربسته استفاده ميكنند را فراهم ميكند. و در مواقع بروز هرگونه حادثه اي شما ميتوانيد به سرعت به كاراين نوع دوربين هاي مدار بسته مي توانند امنيت افرادي كه در كارخانه كار مي كنند را تامين كنند. در صورت وقوع هر حادثه اي از جمله آتش سوزي در يك بخش و … شما مي توانيد به سرعت به كاركنان خود اطلاع دهيد تا آن بخش را ترك كرده و كليه اقدامات لازم در كسري از ثانيه اتفاق افتد.

سوالات پرتكرار

دوربين صنعتي

 

۱- قابليت ديد در شب دوربين هاي صنعتي چطور است؟

اين دوربين ها فاقد مادوم قرمز بوده و در نتيجه ديد در شب بسيار كمي دارند و عمده فكوس و تمركزشان بر روي لنزي است كه در ساختار اين دوربين ها استفاده ميشود.

جمعبندي

دوربين صنعتي ، دوربين هاي پركاربردي هستند كه بيشتر در صنعت مورد استفاده قرار مي گيرند. در خريد لنز دوربين هاي صنعتي دقت لازم را داشته باشيد تا اين دوربين كارايي مطلوب را براي شما داشته باشد.

برچسب ها: قيمت دوربين صنعتي، دوربين صنعتي پردازش تصوير، دوربين صنعتي چيست، قيمت دوربين مداربسته و دزدگير، دوربين مداربسته winpossee، دوربين مداربسته lightron، دوربين مداربسته باكس

منبع: negaco.com

داهوا

 داهوا یک برند چینی تولید انواد دوربین مداربسته و سایر تجهیزات نظارتی از جمله خانه های هوشمند و... است که کار خود را به طور رسمی از سال 2001 شروع کرد.  داهوا تا به امروز بعد از گذشت تقریبا 21 سال به یکی از برترین تولید کنندگان سیستم های نظارتی هوشمند در مارکتینگ جهانی تبدیل شده است. داهوا اولین شرکت چینی است که توانس دستگاه دوربین مداربسته 8 کاناله را تولید و روانه ی بازار کند. دوربین های مداربسته داهوا در انواع مختلفی به بازار عرضه شده و در عموم کشورها یکی از پرطرفدارترین محصولات به حساب می آیند. در ادامه قصد داریم تا یک سری از پرفروش ترین محصولات داهوا را بررسی کنیم.

دوربین مداربسته داهوا مدل دوربین مدار بسته داهوا DH-HFW1230THP-I4(Starlight)

مشخصات فنی:

 

دوربين مدار بسته داهوا ( ۲ مگاپیکسل) (۱۹۲۰*۱۰۸۰)

 

دید در شب هوشمند :

 

اينفرارد تا ۴۰ متر فاصله

 

لنز ثابت دوربین مداربسته ۳.۶ میلی متری

 

تصویری و صوتی

 

حداکثر نرخ فریم دوربین داهوا ۳۰ فریم در ثانیه

 

قابلیت ها :

 

Smart IR , Electronic Defog , Mirror , Privacy masking

 

شبکه

 

برنامه DMSS جهت Ios ، Android،PC

 

پشتيبانی از Onvif

 

رابط کمکی داهوا

 

ذخیره سازی: بر روی DVR

 

عمومی

 

منبع تغذیه DC 12V 1A

 

 

نصب : فضای داخلی و خارجی

دوربین مداربسته داهوا مدل دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW2439S-SA-LED-S2(Full Color)

مشخصات فنی دوربین مدار بسته داهوا  :

 

دوربين ۴ مگاپیکسل (۲۶۸۸*۱۵۲۰)

 

dB  120 True WDRتعادل نور پس زمينه

 

3D DNR کاهش دهنده نویز دیجیتال

 

دید در شب داهوا هوشمند دوربین مداربسته داهوا:

 

Smart IR تا 30 متر فاصله

 

لنز وریفوکال 3.6mm

 

تصویری و صوتی

 

فشرده سازی ویدیو: H.265+/+H.264

 

خروجی تصویر داهوا مدل  با ۲ کیفیت مختلف به صورت همزمان

 

حداکثر نرخ فریم ۲۵/۳۰ فریم در ثانیه

 

دارای میکروفن

 

مدیریت اعلان

 

عبور از خط

 

ورود به منطقه ممنوعه

 

۴ ناحیه تشخیص حرکت

 

۴ ناحیه انتخاب منطقه مورد نظر

 

شبکه دوربین مداربسته داهوا

 

10/100M Base-T

 

برنامه جهت   iOS، Android ،PC

 

پشتيبانی از Onvif

 

رابط کمکی دوربین داهوا

 

اسلات کارت Micro SD  تا 256 گیگابایت

 

ذخیره سازی: بر روی Micro SD(256 G)  ، NVR

 

عمومی

 

منبع تغذیه دوربین داهوا  DC12V±30%, PoE

 

دارای استاندارد IP67  (مقاوم در برابر نفوذ آب، گرد و غبار)

 

قابلیت کارکرد در دمای ۴۰- درجه سانتی گراد تا ۶۰ درجه سانتی گراد

برنامه ریزی

رنامه ریزی چیست و بنظر شما برنامه ریزی اصــــــولی چقدر میتواند شما را در زندگیتان جلو بی اندازد؟ مثلا تا کنون پیش آمده چون زمانش را نداشته اید که یک پروژی جدید را بپذیرید، مبلغ زیادی پول را از دست بدهید؟ و یا اینکه تا کنون افسوس این را خورده اید که برنامه ریزی خوبی ندارید تا با فرزندانتان بگذرانید؟برنامه ریزی اصولی میتواند باعث شود که شما در زمان کمتر تعداد کارهای بیشتری را انجام دهید. اصول برنامه ریزی صحیح را بیاموزید تا رضایت شغلی بیشتری نصیب شما گردد. در این مقاله از سری مقالات سایت راز موفقیت مهمترین و موثرترین اصول  برنامه ریزی را خواهید آموخت.


اصول مدیریت زمان و برنامه ریزی چیست؟

برنامه ریزی

مدیریت زمان (به انگلیسی: Time Management) در اصطلاح به معنای استفاده ی بهینه زمان در طول ۲۴ ساعت است .به گونه ای که تما برنامه و کارهای روزانه که برای آن برنامه ریزی کرده اید به بهترین نحو انجام شوند.

هدف از مدیریت کردن زمان و برنامه ریزی در زندگی این است که شما بتوانید در مدت زمان مشخصی به کارهای بیشتری رسیدگی کنید. برنامه ریزی یعنی کارها را بر اساس اولویت اهمیت (از مهم و فوری به غیر ضروری) لیست کنیم و محدوده زمانی برای هریک مشخص کنیم و به این برنامه ریزی و مدیریت زمان شدیدا پایبند باشیم. همه ما دوست داریم در زندگی به موفقیت های بزرگی برسیم.

آمار موفقیت افراد در برنامه ریزی زمانی

تحقیقاتی که در سطح دانشگاه های امریکا انجام شد، نشان داد که بیشتر دانشجویان تلاش و تقلای زیادی میکنند، آنها حتی از فرصت ۲۴ ساعته خود بخش زیادی را به کار و تلاش در مسیر اهداف خود اختصاص می دهند. اما متاسفانه نتایج کافی و متناسب با تلاش خود دریافت نمی کنند! بله عجیب است نه؟! ما بسیاری افراد را در اطراف خودمان می بینیم که مثلا برای افزایش درآمد بیشتر، اولین کاری که می کنند آن است که تلاش خود را بیشتر هم می کند.

ساعت کاری خود را افزایش می دهند. من بقالی محل را می بینم که از ۶ صبح تا ۲ بامداد فردا مغازه اش باز است. این افراد تنها ایده ای که به ذهنشان می رسد این کار است.

من کارمندی داشتم که همیشه دنبال اضافه کار بود. اوایل تصور کردم که هدفش حقوق بیشتر است، اما مدتی که کارکرد او را زیر نظر گرفتم، دیدم حتی کارهایی را برای روزهای تعطیل خود به خانه می برد و واقعا عجیب است که همیشه هم به نظر میرسد سخت کار میکند!!! پس چرا کارهای او تمامی ندارد؟دوستان این مقاله دقیقا به موضوع مدیریت زمان و برنامه ریزی در زندگی و کار می پردازد.

برنامه ریزی زمان - اصول برنامه ریزی زمانی

نقطه آغاز تحول در زندگی

مواردی که در تحقیق بالا در سطح دانشگاه به دانشجویان آموزش داده شد و زندگی آنها را متحول کرد. من در این مقاله ۲۸ اصل مدیریت زمان و برنامه ریزی را برای شما خواهم گفت که فقط تعدادی از انها را کارمند ما اجرا و عادت خود کرد و بعد از آن نه اضافه کاری گرفت و نه کاری را به خانه برد.

تاریخچه مدیریت زمانی :

ریشه مدیریت زمان در کار و تجارت است. با انقلاب صنعتی در قرن نوزدهم و ظهور کارخانه ها و صنایع، نوع جدیدی از رابطه انسان با زمان خلق شد. کار در کارخانه ها بر خلاف کارهای کشاورزی نیازمند وقت شناسی روزانه بود.

مردم مجبور بودند یاد بگیرند برای زمانبندی به جای استفاده از طلوع و غروب خورشید از ساعت کمک بگیرند. از طرفی هم نظام آموزشی روز به روز به تربیت دانش آموزانی میپرداخت که با این نظام هماهنگ تر و تبدیل به کارگرانی با بهره وری بیشتر شوند.

قانون جذب

قانــــون جذب حیاتی ترین قانون جهان است.در سال ۲۰۲۱ میتوان گفت اصلا کسی پیدا نمیشود که واژه ی قانون جذب به گوشش نخورده باشد و در مورد آن اطلاع نداشته باشد. اما خب این قانون جذب را چقدر واقعی میدانیم؟ بنظر شما این صحبت هایی که در گوشه و کنار در مورد قانون جذب میشنوید چقدر حقیقت دارد؟ اصلا مگر میشود یک نفر با قدرت ذهن خود بتواند به آرزو های خود برسد؟ راستش را بخواهید قبل از اختراع تلفن هم همه مردم میگفتن مگر میشود آدم در خانه خود نشسته باشد و با کسی آن سر دنیا صحبت کند؟ اما به راستی
قانون جذب چیست؟ و بهترین منابع صوتی، تصویری و متنی برای آموزش قانون جذب کدام اند و یا نه یک سوال مهم تر، قانون جذب چطور کار میکند؟ این سوالی است که دانستن آن حتی از اینکه بدانید قانون جذب چیست هم مهم تر است. چیزی که خیلی مهم است این است که برای استفاده از قانون جذب باید اصول کار با آن را بدانید و اگر اعتماد به نفس شروع کردن را داشته باشید، به جرات میگویم که قدرتمند ترین ابزار برای تحقق رویاهایتان را خواهید داشت. قانون جذب به زبان ساده مجموعه ای از فعالیت هاست که به کمک آن فرد میتواند از قدرت ذهن و افکارش برای تحقق رویاهایش استفاده کند. تنها کافیست که عزت نفس و جرات شروع کردن را داشته باشد.


آنچه در مقاله قانون جذب مطالعه میکنید:
۱- قانون جذب چیست
۲- ویدئو کامل فیلم راز(بدون سانسور)
۳- اثبات قانون جذب
۴- مراحل قانون جذب(به همراه تمرینات کاربردی)
۵- آموزش قانون جذب
قانون جذب ( law of the attraction) چیست؟ شما این قانون را باور دارید و مانند بسیاری از افراد موفق دنیا نظیر کوین ترودو آن را راز موفقیت میدانید؟ میتوانید از قانون جذب برای میل به اهدافتان استفاده کنید و یا اعتماد به نفس آن را ندارید؟  قانون جذب توان زیر و رو کردن زندگیتان، در تمام جنبه ها اعم از میزان درآمد، روابط، سلامتی و … ها را دارد و یا شما فکر میکنید که لایق زندگی ای رویایی نیستید( طرحواره نقص و شرم ) و عزت نفس آن را ندارید که تکانی به زندگیتان دهید؟ اگر فکر میکنید که اکنون زمان آن رسیده که فکری به حال زندگیتان بکنید به قول معروف خواندن این مقاله از نان شب برایتان واجب تر است.

قانون جذب چیست ؟
قانون جذب چیست؟ تا کنون به این مفهوم اندیشیده اید؟ راستش را بخواهید نقطه نظرات، انتقادات و نظرات موافق بسیاری در مورد قانون جذب مطرح میشود که در این مقاله به بررسی همه آنها می پردازیم. اما اعتقاد شخصی بنده این است که اگر کسی این قانون را از یک منبع قابل اعتماد به درستی یاد بگیرد اولا اینکه تا پایان عمر شکرگزار این آموزش بوده و دوما اینکه افسوس خواهد خورد که ای کاش زودتر طریقه به کارگیری قانون جذب را می آموخت. از این رو تیم راز موفقیت کوشیده است تا بانک اطلاعاتی جامع و کاربردی در مورد قانون جذب را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد. پس پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

قانون جذب (به انگلیسی: law attraction) در فلسفه اندیشه نوین، به باوری پایه و بنیادین گویند که بر طبق آن با تمرکز بر افکار منفی یا مثبت، میتوانید تجربه های مثبت یا منفی را به زندگی خود جذب کنید. از جمله حامیان قانون جذب میتوان به راندا برن اشاره نمود که در فیلم راز پرده از شگفتی های قانون جذب برداشت و به نوعی به آموزش قانون جذب پرداخت.

 

بزرگ‌ترین كشف نسل امروز اين است كه انسان می‌تواند با تغيير ذهنيت خود، زندگي خود را تغيير دهد. ويليام جيمز
قانون جذب به زبان ساده می گوید: به هر چیزی فکر کنی به طرف تو جذب می شود. آیا شما این تعریف را قبول دارید؟

این قانون شاید چیز عجیبی به نظر برسد، اما اگر شما به گذشته خود بنگرید، متوجه خواهیم شد که این قانون همیشه در زندگی ما بوده و ما بی آن که بدانیم از آن استفاده می کردیم و شگفتزده خواهیم شد. شما هم شده به کسی فکر کنید و دقیقا همان روز به شما زنگ بزند یا خبری ازش بگیرید؟ شده احساس بدی برای کاری داشتید و دقیقا اتفاق افتاده؟ خانم راندا برن (خالق قانون ارتعاش) در تعریف ساده قانون ارتعاش کاینات می گوید : “ما هر آنچه را که اغلب به آن فکر می‌کنیم، چه خوب چه بد، جذب خود می‌کنیم.”

بر اساس تعریف قانون جذب به زبان خانم راندا برن، انرژی حاصل از افکار مثبت، شرایط و اتفاقات و افراد مثبت و انرژی افکار منفی، شرایط، افراد و رویدادهای منفی را توسط کائنات در مسیر ما قرار می‌دهد. این اساس و پایه قانون جذب است. خانم راندا برن، خالق قانون جذب در تعریف قانون جذب همچنین می‌گوید: بر اساس قانـــون جذب، افکار تبدیل می‌شوند به اشیاء، افراد، اتفاقات و شرایط پیش روی شما در زندگی. پس تا اینجا متوجه شدیم قانون ارتعاش و جذب چیست و اگر همچنان ابهاماتی داشتید، می توانید فیلم راز را ببینید و یا  فایل صوتی قانون جذب چیست را از سایت گوش کنید.

آیا فیلم راز یا فیلم قانون جذب یا همان فیلم مستند قانون جذب را دیده اید؟

قبل از هر چیز اگر شما جزو معدود افرادی هستید که با این قانون آشنا نیستید و یا تاکنون فیلم مستند راز ( the secret)را ندیده اید، پیشنهاد می کنم بعد از خواندن این مقاله، فیلم مستند راز یا فیلم قانون جذب را حتما تماشا کنید. شما می توانید جهت دانلود رایگان فیلم راز دوبله فارسی و یا فیلم راز اصلی با زیرنویس فارسی از سایت راز موفقیت روی لینک زیر کلیک کنید و به راحتی دانلود کنید.

پولسازی

 101 ایده پولسازی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی: ایده 20-1 - پروشات

 
اگر میخواهید به یک ابر ماشین پولسازی تبدیل شوید و تجربه های میلیاردی داشته باشید، باید اهدافتان را دقیقا مشخص کنید. موشن گرافیک در واقع استفاده از المان های گرافیکی برای توضیح و تفسیر یک هدف خاص است. این قانون توضیح می دهد که چرا افراد موفق و پولدار، هر روز موفق تر و پولسازی می شوند. شرکاء متعهد به بستن حسابهای این مشارکت در پایان هر سال شمسی از مدت و نیز در پایان این قرارداد و تنظیم و امضای ترازنامه عملیات سالانه در پایان هر سال شمسی و صورت حساب های سود و زیان می باشند. او در مدت کوتاهی به بیشترین آرزوها و رویاهای جوانی خود جامه عمل پوشانید و توانست درآمد سالیانه خود را از ۳۸ هزار دلار به بیش از یک میلیون دلار افزایش دهد. در دوره آموزشی معجزه شکرگزاری با تغییر الگوهای ضمیر ناخودآگاه میتونید باورهای سازنده را در ضمیر ناخودآگاه خود تثبیت کرده و اون ها را جایگزین باورهای مخرب و محدود کننده کنی.
 
دوستان عزیز من روشی رو واسه فایلهایی ک گزینه دانلود ندارن و یا ب هرطریقی امکان دانلود ندارن رو پیدا کردم؛وقتی صفحه مورد نظر رو باز کردید و فایل مورد نظرتون ک میخاید دانلود کنید رو روبروی خودتون داشتید؛اون بالای صفحه گزینه رفرش هست؛(سمت چپ صفحه یه فلش دایره ای شکله)بزنید. پولسازی روش،یا اینکه صفحه رو بکشید رو ب پایین خودش شروع میکنه صفحه رو لود کردن،تا میخاد صفحه بصورت کامل لود بشه و وقتی صفحه درحال لود شدنه و هنوز کامل نشده سریعا داده گوشیتونو خاموش کنید؛بعد برگردید روی فایلی ک میخاید دانلودش کنید؛سمت راست فایل مورد نظر سه نقطه قرار داره،بزنید رو سه نقطه گزینه دانلود رو بهتون میده بعد ک گزینه دانلود رو زدید داده گوشیتونو روشن کنید اون فایل مورد نظر شروع میکنه به دانلود شدن،حالا هرچندتا فایل ک میخاد باشه همشونو هم میتونید یک ب یک گزینه دانلودشونو بزنید بعد ک داده گوشیتونو روشن کنید همشون شروع میکنن ب دانلود شدن؛اگه سرعت اینترنتتون پایینه گزینه های مکث رو بزنید و بعد یک ب یک ازسرگیری دانلود رو بزنید تا فایلها یک ب یک دانلود شن،اگه سوالی بود درخدمتم..? پولسازی استند تبلیغاتی سازه ایست که انواع چاپ با مدیاهای مختلف بر روی آن نصب شده و این امکان را به شما می دهد که تبلیغات خود را با وضوح بیشتر و دید بازتر در معرض عموم قرار دهید از مزایای انواع استندهای تبلیغاتی می توان به زیبایی ظاهری و سبک بودن آن اشاره کرد که همین امر باعث پرتابل بودن استندها می گردد.
 
انجمن تجاری بینالمللی تبلیغات در نقطه خرید پیامی تحت عنوان سه چهارم دارد، بدین معنا که سه چهارم تصمیمات مشتریان برای خرید کالا یا خدمت در نقطه خرید شکل میگیرد، پس میتوان گفت، مشتریان 75درصد در فروشگاه تصمیم میگیرند خرید کنند. محل قرار گرفتن لوگو و عنوان معمولا در سمت چپ و بالای پاکت نامه می باشد. هرچند محل قرار گرفتن عنوان بسیار وابسته به شکل کلی سربرگ طراحی می شود و قابل تغییر می باشد اما هیچگاه عنوان در بالای لوگو آورده نمی شود. پاکت نامه نیز دارای نشانه و عنوان است و درج نشانی بر روی آن الزامی است . هنگامی که ترافیک واقعی در وبلاگتان را بدست آوردید، Google AdSense را بر روی سایتتان نصب کرده و میتوانید با قبول تبلیغات مرتبط با محتوای سایتتان درآمدزایی کنید. در ایران نیز شرکت اسنپ که زیر شاخه ای از شرکت بزرگ استارت آپ آلمانی راکت اینترنت (Rocket-Internet) است توانسته ایده اوبر را در ایران پیاده سازی کند و با پشتیبانی قوی و تبلیغات مناسب، قشر جوون رو به خودش جذب کنه.
 
راه اندازی استارت آپ و کسب و کاری جدید، جدا سخت و طاقت فرسا است. اصولاً گرایش های سخت افزار، نرم افزار و فناوری اطلاعات بهترین موارد هستند که می توانید انتخاب کنید. برای پیدا کردن انگیزه و شکوفایی در زندگی باید به اندازه کافی پرسش های امکان آفرین از خود بپرسیم و برای به واقعیت پیوستن رؤیاهایمان آنها را با پرسش های ضرورت آفرین پشتیبانی کنیم. بنر های تعاملی : در این نوع با استفاده از انواع نرم افزارها و فناوری های رسانه ای ویژگی ها و کارکردهایی را به بنرها اضافه می کنند به طوری که توانایی تعامل پذیری خاصی پیدا می کنند. مثلا:«معیارهای انتخاب رشته های تحصیلی در کانادا» و یا «چند نکته مهم پیش از انتخاب رشته های تحصیلی در کانادا» و غیره. همچنین صاحبین این بخش، اوقات فراغت خود را انتخاب میکنند و چالش مرخصی گرفتن و ارتباط با کارفرما را ندارند. مهمترین ابزار ثروتمندان «اطلاعات» است که با آموزش و یادگیری مداوم آن را کسب میکنند و از آن برای پولسازی و موفقیت خود استفاده میکنند! در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی با عنوان کارگاه آموزش روش های پولسازی و متدهای نوین پولسازی را برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وب سایت برنا اندیشان و تمامی علاقه مندان به کارگاه های جذب ثروت و پولسازی قرار دهیم.
 
آیچا فعالیت چندان زیادی در زمینه بازیگری نداشته است اما بازیگری عالی و نیز چهره زیبایش باعث شده او را به عنوان یکی از زیباترین بازیگران ترکیه 2020 بدانیم. دوستان زیادی دارم که با Uber کار نموده و پول زیادی بدست می آورند (دوستانی که در خانه هستند و هنگام حضور فرزندشان در مدرسه اقدام به رانندگی می کنند). این خروجی عالی به وسیله موشن گرافیک بدست می آید. با خواندن این مطالب فرصتی بدست میاری که به آسون ترین راه ممکن بتونی به پول و ثروت و ایده های پولسازی برسی. حتی برخی از این ایده های پولساز از دید دیگران ایده های احمقانه ای به نظر میرسیده. البته باید دید که در بازی FIFA 22 چه آپدیت هایی ارائه خواهد شد و کدام سیستم ها در بازی بهبود یا ارتقا پیدا می کنند. استند یک سازه نمایشگاهی و تبلیغاتی است که به میزان بالایی درمعرض دید و توجه مخاطبان است .علاوه بر آن ویژگی ها و قابلیت هایی چون زیبایی، سطح تبلیغاتی وسیع، صرفه جویی در زمان و هزینه، نصب وراه اندازی سریع و حمل و نقل آسان انواع استند را به یک روش موثر برای بازار یابی و افزایش بازده سرمایه گذاری تبدیل نموده است.
 
هیچ یک از 32 استراتژی ذکر شده در این مطلب برای کسب سریع پولسازی ، به سرمایه زیاد نیاز ندارند. شما میتوانید با سرمایه اولیه کوچک و تهیه یک دستگاه کارواش خانگی، در حومه محل زندگی خود به تبلیغ پرداخته و از طریق شستوشوی سریع ماشین درآمد جانبی مناسبی کسب کنید. کسی که برای دانش و مهارتهای خود سرمایهگذاری نمیکند، نباید انتظار موفقیت و ثروتمند شدن را داشته باشد. ولی نباید معامله را بهخاطر خرید یک نرمافزار به هم زد. هم خرید اشتراک … بنابراین توجه داشته باشید که استند نمایشگاهی بی کیفـیت ممکن است به اشتبـاه القاء کننده کیفیت بد محصول شما باشد، پس در انتخـاب و خرید استند باید با دقت و مهارت لازم اتخاض گردد. یکی از روش های تبلیغاتی مهم شرکت ها و موسسات، برای ارائه لیست خدمات، اهداف و محصولات استفاده از استند تبلیغاتی می باشد،مهمترین ویژگی یک استند خوب علاو بر جنس خوب آن، کیفیت چاپ آن می باشد تا بتواند به بهترین نحو بر مخاطب اثر گذار باشد و ذهنیت مطلوبی از یک استند تبلیغاتی بر مخاطب ایجاد کند و اگر عکس این قضیه رخ دهد واز مواد بی کیفیت در تولید استند و یاچاپ بد بکار گرفته شود می تواند اثرات مخربی در ذهن بازدید کننده داشته باشد.
 
پس اگر حس و حال خوبی داریم نتیجه سوالهای مثبتی است که از خودمون پرسیدیم و اگر حالمون بده سوالهایی پرسیده ایم که باعث آن حال بد شده است. برای مثال ابتدا سئوالی از کاربر پرسیده میشود (مثلا بنر فلش یا گیف ؟) و درصورت انتخاب هرکدام از آن گزینه ها توسط کاربر در ادامه تبلیغات خاصی به او نشان داده می شود. ما مثال بارز این موضوع را در ادامه خواهیم زد اما در این بخش در مورد شغل تجارت بحث خواهیم نمود. سازه استند تبلیغاتی در مکان های مختلفی برای معرفی تجارت وکسب وکار به صورت ویژه مخصوصا در نقطه خرید بکار گرفته می شود و همچنین در محیط غرفه های نمایشگاهی ، فروشگاه و مراکز خرید،هتل ها، کنفراسها به ویژه کنفراسهای خبری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. یا بهتره بگوییم تفاوت بنر های فلش و گیف در چیست؟ بیش از ۹۵ درصد مردم جهان جزء افراد ناموفق و فقیر یا سطح متوسط هستند و هرگز به موفقیتهای بزرگ و ثروت زیاد نمیرسند!
 
 
سلام وقتتون بخیر یکی از بزرگ ترین مزیت کسب درآمد اینترنتی اینه که هر کسی با هر شرایطی میتونه از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشه و شما هم شرایط کسب درآمد از طریق اینترنت دارید. اگر در بهترین جای دنیا هم قرار داشته باشید، اما تخصصی نداشته باشید، باز هم نمی توانید خود را در موقعیت شغلی خوبی ببینید. مثلا شما با ثبت نام در سرویس Google Adsense میتوانید کد تولیدی را در سایت خود قرار دهید. اگر در رزومهنویسی مهارت دارید میتوانید این کسب و کار را شروع کنید. زمان شما به مجوز نیاز دارید که یک شرکتی را ثبت کنید. کسب در آمد خوب از اینترنت در گذر زمان اتفاق میافتد. زمانی که شما میفهمید چه کسی هستید و از دنیا چه میخواهید زمان آن فرامیرسد که برای خود اهدافی را مشخص کنید. دوستان عزیز در صورتیکه بعد از خرید هر گونه مشکلی در رابطه با دانلود و دستیابی به فایل ها داشتید،در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید وحداکثر تا ۴۸ ساعت ایمیل تان را چک کنیدـ به تمامی سوال هایتان رسیدگی میشود. به هرحال روند کنونی حاکی از این است که ابزارهای تبلیغ در نقطه خرید تا حدودی به پدیده ابزارهای تبلیغی دائمی در نقطه خرید تبدیل شده و خرده فروشان هم از بحث صرف درباره قیمت فاصله گرفته و دریافتهاند که فروش آنها از طریق تبلیغات در نقطه خرید تامین میشود به همین دلیل در کنار هر کالایی ابزار تبلیغاتی جهت ارتقای فروش را نیز مطالبه میکنند.
 
حتی با راهاندازی یک کانال تلگرامی یا یک پیج در اینستاگرام برای سرگرمی، میتوانید تبلیغات بگیرید و کسب درآمد اینترنتی واقعی را تجربه کنید. تبلیغات در نقطه خرید (Piontofpurchase advertising) که در فروشگاهها و مراکز خرید صورت میگیرد و به اختصار POP خوانده میشود، در سالهای اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است، بهطوریکه در بسیاری از آژانسهای تبلیغاتی و مشاوره کشورهای توسعهیافته دپارتمان مخصوصی برای ارائه خدمات POP-AD ایجاد شده تا به خلق ایدههای جدید تبلیغات در نقطه خرید بپردازند. برای انجام آن کار شور و انگیزه پیدا می کنیم. دامنه فعالیتها متناسب با نیازهای روز مجموعه قلمچی رشد پیدا کرده بود. میدونی اگه یه کسبوکار یا ماشین پولسازی داشتی میتونستی همگام با تورم و حتی چندین برابر اون رشد مالی رو توی زندگی تجربه کنی؟ تصویر سازی صحیح یعنی تو خودت رو تو جایگاهی تصور کنی که شدنیه اینکه تو دلت بنز بخواد شدنیه ولی اینکه توی اون بنز استخر هم بخوای نشدنیه. حالا فرض کن یهو بگی پورشه هم اگه توش یه استخر بزنم ماشین خوبیه ها حالا تو ماشین یه تنی هم به آب بزنم. فرض کن که تو دلت یک ماشین بنز آخرین مدل با رنگ مشکی می خواد، حسابی راجع بهش تحقیق می کنی و همه چیو دربارش میدونی، تصویر سازی صحیح یعنی شما خودت رو توی اون ماشین با همه جزئیات تصور کنی و لذت ببری.
 
حال فرض کنید این گرافیک مفهومی همراه با حرکت و صدا باشد. موشن گرافیک (به انگلیسی Motion Graphic ) همان دانش ترکیب حرکت و صوت در رسانه های امروزی است. تمرین هایی را که در دوره معجزه پولسازی انجام میدی باورهای سازنده شما را تقویت میکنه، و وقتی باورهای سازندت تقویت بشه دیگه دغدغه هایی که در گذشته در ارتباط با بی پولی و مشکلات، داشتی رو نداری، به ذهن آرومی میرسی و ایده های پولسازی نابی به ذهنت میرسه که تو رو از مسیر کارمندی به سمت کار آفرینی حرکت میده و به این ترتیب به افزایش در آمد میرسونه. شرح فعالیت شرکت به صورت اختصاری آدرس دفتر و محل کار، آدرس سایت و ایمیل و شماره های تماس فر می باشد. و به صورت لاتین بخش های اصلی عنوان را با فونت های درشت تر از دیگر بخش ها قید می نمایند. طراحی پاکت نامه جزئی از ست اداری است که معمولا مناسب با ابعاد سربرگ ها مشخص می گردد پاکت های نامه نیز دارای لوگو و عنوان فعالیت و اسم شرکت و آدرس بر روی پاکت الزامی می باشد.
 
ساخت قابهای کنار هم و ترکیب تصاویر متفاوت روی قابهای چوبی یا فلزی ایده بسیار زیبایی خواهد شد. جدیدترین حضور او هم پس از بازنشستگی از کشتی در “فیلادلفیا همیشه آفتابی است” (It’s Always Sunny In Philadelphia) بود. او در کنار “کری گرانت”، “جیمی استوارت” و “جان هاوارد” (John Howard) حضور داشته و نقش “تریسی لرد” فریب خورده را نشان میدهد. به عهد شرکت هست به همراه هزینه حضور بلاگر که یکی از مدل های موفق اون رو میتونیم tvmez مثال بزنیم که اسپانسر داره برای محتواهاش. ذهن خودگاه بخشی از مغز هست که بین 1 تا 5 % تصمیم های ما با اون گرفته میشه و ذهن ناخودآگاه بخشی از مغز هست که 90 تا 95% تصمیم گیری های زندگیت حاصل از اونه. این موارد در کنار سایر مزایای بانکداری سبب شده است تا این زمینه به عنوان یک شغل پردرآمد در جهان شناخته شود. عنوان در مجاورت لوگو قرار می گیرد و با توجه به لوگو و دیگر شرایط در پایین و چپ یا راست لوگو قرار می گیرد. خلاصه کتاب چهار راه پولسازی و آشنایی با چهار گروه پولسازی : هر یک از ما به عنوان یک انسان برای گذران زندگی و تامین مایحتاج زندگی هزینه هایی داریم که بنا به موقعیت زمانی و مکانی، روحی، احساسی و همچنین سیاست های دولت این هزینه ها کاهش یا افزایش می یابد و آنچه این هزینه ها را پوشش و تامین می کند درآمد ها می باشد
 
افزایش کاربران شبکه های اجتماعی صاحبان مشاغل را ترغیب کرده است تا در فضای مجازی به تبلیغ کسب و کار و محصول خود بپردازند. Business Model Canvas یا بوم کسب و کار در واقع نقشه یا ابزاری بسیار کاربردی است که مطابق با آن می توان یک کسب و کار را اختراع نمود و مطابق با این طرح آن را اجرا کرد و برای به ثمر نشستن بهتر طرح مورد نظر آن را به چالش کشید یا تغییرش داد تا به موفقیت برسد. ۲- آیا ایده های پولسازی ٬ ایده هایی هستند که تا حالا در ایران اجرا نشدند؟ همچنین همراه با معرفی ایدهها، به بهترین گرینههای آنها نیز اشاره شده است تا کار شما برای انتخاب راحتتر شود. می توانید با شناسایی مشتریان بالقوه، ارتباط دادن آنها با یکدیگر و گرفتن مبلغی بخاطر راحتی این سرویس، کار را شروع کنید. اگر میخواهید یک فریلنسر شوید، برای شروع به دو چیز نیاز دارید: یک زمینه تخصصی مشخص و ارتباط با مشتریان بالقوه. نداشتن فروشگاه فیزیکی: اکثر مشاغل تجارت الکترونیک فقط به صورت آنلاین اداره می شوند که مزایای خاص خودش را دارد، اما وقتی یک فروشگاه فیزیکی ندارید، می تواند مانع بزرگی برای ارتباط با مشتریان تان به حساب آید. آن ها به معنای واقعی کلمه، هر چیزی را که شما برای فروش آنلاین محصولات نیاز دارید، از جمله دکمه خرید در کانال ها شبکه های اجتماعی را Shopify در اختیارتان قرار می دهد.
 
فروشگاه اینترنتی و آنلاین یکی از پولسازی ایدههای کسب و کار است که افراد زیادی در آن مشغول به فعالیت هستند و درآمدهای بالایی را نیز کسب میکنند. بهترین روش کسب درآمد اینترنتی که هر کسی می تواند از طریق آن به درآمدهای بسیار زیادی در ماه برسد فروش محصولات دیجیتالی و دانلودی است. برای استخراج ارزهای دیجیتالی چون بیت کوین، لایت کوین، اتریوم … شهرت عمده او در ایران به خاطر سلسله کتابهایش در مورد موفقیت میباشد، کتابهای چون قدرت نامحدود در سال ۱۹۸۷ و به سوی کامیابی در سال ۱۹۹۴. او کتابهای بسیار موفق زیادی نوشته و چندین سال متوالی مرد شماره یک آمریکا در استراتژی سبک زندگی و کسب و کار بوده است. شش ماه، یک سال یا پنج سال دیگر؟ آیا میدانستید مردم اگر شما را بشناسند و ارائه خوبی از شما ببینند حتی اگر محصول یا خدمات خیلی خوبی نداشته باشید باز از شما خرید کنند؟ امروز برند شخصی یا Personal Branding به قدری اهمیت دارد که شرکت های بزرگی مثل Nike و Amazon بنیانگذارانش را مجبور کرده در اظهار عمومی بیشتر حضور داشته باشند و این بخش از برندینگ را تکمیل کنند.
 
✅ آیا باعث می شوند چیزی را از نو بسیازید یا چیزی را خراب کنید؟ پیش خودت حتما میگی ای کاش می شد بدون هیچ مشقتی به ذهن ناخودآگاهم وارد شم و این فرمان رو بدم که باورهای ثروت ساز را جایگزین باورهایی که باعث نرسیدن به پول و ثروت می شه، کنه تا ببینم چه تغییراتی تو زندگیم ایجاد میشه. به چه چیزی اشتیاق داری و چه چیز هایی تو رو خوشحال می کنه؟ ✅ آیا رویا را به واقعیت تبدیل می کنند؟ استخر زدن تو اون ماشین یعنی رویا پردازی یا تصویر سازی نادرست. قدم های ویژه برای رسیدن به خواسته ها پرسیدن سوالات خوب و کنکاش درباره اون ها هست، مخصوصا اینکه این سوالات را از خودت و درباره خودت بپرسی. سپس پلن های مشاوره خصوصی را منوط به دریافت هزینه کنید. افراد با اخذ نمایندگی شرکتها، در هر زمینهای محصولات را از شرکت با قیمت کمی دریافت میکنند و میتوانند به مشتریان خود با قیمت بیشتری بفروشند. ❓ آیا میدانید که موفقترین و ثروتمندترین افراد جهان همیشه حداقل ۱۰ درصد از درآمد خود و حداقل روزی ۲ ساعت از زمانشان را بابت آموزش و یادگیری خود سرمایهگذاری کردهاند تا اکنون موفق و میلیاردر شدهاند و این روند را تا پایان عمرشان ادامه میدهند؟
 
اما به صورت استاندارد محدوده این تغییرات حدودا بین پنج تا پانزده سانتی متر مربع می باشد. در طراحی سربرگ باید توجه داشت زمینه های مورد استفاده تا حد امکان بدون رنگ باشند زیرا در غیر این صورت در هنگام کپی کردن کیفیت سربرگ تا حد ناخوانا شدن پایین می آید، همچنین در طراحی سربرگ و ست اداری باید به روشی طراحی نمود تا خللی در نوشتار ایجاد نکند، عواملی که در یک طراحی مناسب سربرگ باید رعایت شود. این نوع استندها این امکان را برای شرکت ها و تولیدکنندگان فراهم میآورند تا آنها بتوانند به معرفی کالاها و خدمات خود بپردازند. با داشتن یک حساب اینستاگرام و ارائه محتوا میتوانید با تجارتها و شرکتهای مختلف مرتبط با محتوای خود ارتباط برقرار کرده و برای آنها بازاریابی و تبلیغ کنید. آنتونی رابینز به ما کمک می کند که توقع مان را نه از دیگران بلکه از خودمان بالا ببریم، شما یک عمر در زندگی تان چیزهایی را، فقط ترجیح می دهید ولی هیچ وقت عزمتان را برای رسیدن به آنها جزم نمی کنید و در نیمه راه، متوقف می شوید. ما دربارهی این صحبت نمی کنیم که ستارهی موسیقی بشوید، بلکه فقط قرار است چرخ زندگیتان را از این طریق بچرخانید.

اعتماد به نفس

 حدیث درباره اعتماد به نفس - لادین

 
اولین راه, دریافت باز خورد است: یعنی بعد از انجام هر کاری که حستان به شما می گوید شما در این زمینه استاد شده اید, از یک دوست صادق و خوب نظرش را در مورد کارتان بپرسید و موفقیت خود را از دید او هم بررسی کنید و نگذارید که این امر اطمینان, مانع شما از تجربه حسها و ایده های نو شود. اعتماد به نفس قبل از اینکه به شریک زندگی خود در مورد چیزی شکایت کنید، از او بخاطر کاری که امروز برای شما انجام داده تشکر کنید. دیده شده است که این نوع قرارها باعث می شود شما دوباره رابطه ای گرم را از سر بگیرید. اصلا نوع نگاهشون بهت به کلی تغییر میکنه. اعتماد به نفس اگر رشد شارپی صرفا به خاطر شایعه پیرامون شرکت و اخبار یا جو مثبت کلی در بازار بوده و اتفاق خاصی در شرکت نیفتاده، معمولا افت بعد از آن نیز تند و تیز خواهد بود. رشد و نمو در محیطی اینچنین، در دراز مدت این حس را در ما به وجود میآورد که اگر من این کار را قبول کنم و نتوانم تمام و کمال از عهده آن بربیایم، دیگران مرا سرزنش میکنند.
 
بنابراین، اعتماد به نفس هستهی مرکزی ساختارهای روانشناختی فرد است که وی را در برابر اضطراب محافظت نموده و آسایش خاطر وی را فراهم میآورد. این را میخواهم. میخواهم درس بخواند. من میخواهم فکر کنند به این که من الان در همین شرایط زندگی میکنم. با تغییر شرایط کسب و کارهای امروزی، تا زمانی که اقدامات موثر انجام نشود، دانش ها تاثیر خود را نمایان نمی کنند! این کار را به تنهایی و با خانواده انجام دهید. میدانستم که دیگر این فرصت پیش نمیآید چون من دیگر نامزد شده ام و یک خانواده دیگر برای من تصمیم میگیرد. چون هیچ چیز عوض نشده. چون اگر تا حالا هیچ چیز تصمیم من نبوده حداقل نمیخواهم یک بچه هم به دنیا بیاورم. او هم بچه بود، پانزده سالش بود و ریش و سبیل نداشت. چون علی از من یک کم بزرگتر بود، توی کوچه، بچه تر که بودیم همبازی بودیم. یا نه تصور کنید فرزندتون تو مدرسه توسط بچه های شیطون دیگه اذیت میشه؛ اعتماد به نفس اما هیچ وقت توانایی اینو نداره که به اون بچه ها بگه “بس کنید دیگه اذیت نکنید من رو” مشکلاتی از این قبیل برای اون کودک به وجود میاد.
 
تنها 10دقیقه بهم فرصت بده تا نشون بدم چطوری تنها در عرض 4 ساعت طوری اعتماد به نفس ت رو افزایش بدی که خواستنی تر از هرکس دیگری باشی و همه از بودن با تو لذت ببرند! همه ما در مورد نقد شنیدهایم و میدانیم که اگر انتقاد سازنده باشد، بسیار خوب است اما اگر دقت کنید میبینید که اکثر نقدها نه تنها سازنده نیستند، بلکه مخرب هم هستند و من پیشنهاد میکنم حتماً مقاله نحوه انتقاد کردن را مطالعه کنید.انتقاد زیاد نشان میدهد که یا در خودمان احساس ارزشمندی نداریم (که سعی میکنیم با تخریب دیگران این احساس را تسکین بدهیم) و یا این که در دیگران حس ارزشمندی را پیدا نمیکنیم که هر دو از نشانههای اعتماد به نفس پایین هستند. هرچه مغز کوچکتر باشد، تظاهرات بیش فعالی قویتر است. امروزه میدانیم که برای کودک انسانی ماجرای نوازش برقرار کردن تعادل بار بیوشیمی مغز، بار مغناطیسی مغز و بار الکتریکی مغز است. کتی کی و کلیر شیپمن ، روزنامهنگاران موفق، در کتاب رمز اعتماد به نفس به دنبال یافتن ژن اعتماد به نفس و پرده برداشتن از تحقیقات جالب و جدید درباره ریشهیابی آن در مغز، به مرزهای علم عصبشناسی سفر کردند.
 
و به احتمال زیاد از هر روزی که دارید لذت میبرید و نهایت استفاده را از آن میبرید. چه کسی اولین تبریک را گفت؟ یا چه اتفاقی میافتد. چقدر میدانستی که چه اتفاقی قرار است برای تو بیافتد؟ زمانی که این روال زندگی ما باشد که به هر شرایط و یا اتفاقی واکنش نشان دهیم، ذهن مشوش و پر از افکار و بی مورد و منفی خواهیم داشت که این مورد سبب جلوگیری از تمرکز بر روی اهداف اصلی زندگیمان خواهد شد. اعتماد به نفس یکی از شرایط روحی است که شخص در آن بخاطر تجربههای قبلی، به تواناییها و استعدادهای خود در موفقیت انجام کارها بطور موفقیتآمیز اعتماد به نفس و باور دارد. به این ترتیب هم در امر تصمیم گیری موفق تر خواهید بود و هم شرایط را بدتر نخواهید کرد. به او بگویید اگر بترسد هیچگاه نمیتواند موفق شود اما زمانی که بر ترسهای خود غلبه میکند با موفقیتهای پیدرپی اعتماد به نفس بالاتری خواهد داشت.
 
 
زمانی که کودک یا نوجوان احساس کند که مقبول پدر و مادر است این احساس در تشدید حس اعتماد به نفس خود و اتکای به نفس وی بسیار موثر خواهد بود. چه بسا عملکرد نامناسب پدر و مادر در نحوه برخورد با فرزندان هم موجب تنزل اعتماد به نفس آنها میشود. چرا، وقتی نیست دلم برایش تنگ میشود . برایش غذا درست میکنم؛ مواظبش هستم؛ مواظب خانهاش هستم؛ مواظب مادرش هستم؛ مواظب آبرویش هستم. من الان به دختر خودم فکر میکنم، دختری که درذهنم حتی قیافهاش را میشناسم، حتی الان اگر پارچه اضافه داشته باشم برایش لباس هم میدوزم، حتی اگر هنوز به دنیا هم نیامده، من الان میدانم چه سنی ازدواج میکند.من میخواهم دخترم در ۲۵ سالگی ۳۰ سالگی ازدواج کند. چون من آن موقع خیلی ترسیدم، احساس میکردم خب ازدواج کردیم، حلقه را گرفتم و لباس را هم پوشیدم و توی مراسم هم با شما خندیدم و خوردم و مراسم هم تمام شد و آمدم خانهتان. شاید با خودتان فکر کنید که زمان محصول برای افزایش اعتماد به نفس شما کافی نیست! وقتی با پسرها صحبت می کنید، جملات واضح، روشن، منطقی و به دور از هر توضیح اضافی وحاشیه را انتخاب کنید. اولین لحظهای که همسر آینده ات را دیدیبه چه فکرکردی؟
 
خواهرم چه میگوید. به او میگویم: من پشت توهستم، تو توی خانه من زندگی میکنی و من از تو حمایت میکنم.من نمیتوانم طلاق بگیرم خودم را راحت کنم. فکر میکنی کسانی که صدای تو را میشنوند، کسانی که احتمال دارد مادر باشند و فکر کنند که برای آبرویشان بهتر است دخترشان ده سالگی ازدواج کند و برود، دوست داری چه حرفی به آنها بزنی؟ الان همچنان داری توی خانه مادر شوهرت زندگی میکنی؟ با مادر شوهرم بودم کهاو هم بیرون ایستاده بود. مهم ترین مشکلاتی که دختران در سنین نوجوانی با آن مواجه میشوند و اغلب عواقب نامناسبی برای آنها به همراه دارد این است که آنها از اعتماد به نفس کافی برخوردار نیستند. بعد از آن دیگر مراسم ازدواج بود. همان مراسم برای ازدواج بود. الان خوب شدم. ولی الان هم همان فکر هست همان حس هست. من خوب باشم حتی اگه سخت بود ولی ارامش در این هست و بس. یا حداقل آنها میدانستند من ده سال دارم.
 
این احساس آنها در بزرگسالیشان نمود کرده و آنها را به افرادی تبدیل کرده است که مدام در حال ستایش خود و تحقیر دیگران هستند. سؤالها را برعکس کنید و پاسخ را بیابید. اما وقتی در پاسخ به سیگنالهای منفی اضطراب و عصبانیت کودکتان، به او اجازه میدهید که این سیگنالها را بیان کند و سپس این محرکها را حذف میکنید، ابزار رویارویی با دنیا را به او دادهاید. نوشته حذف لینک اسپم با ابزار Disavow Backlinks در ۴ مرحله ساده! آیا شما واقعاٌ او را دوست دارید یا شما فقط جرات صحبت کردن و بحث کردن با او را ندارید؟ برای اینکار میتوانید کاردستی یا نقاشی کودک را با تشریفات و توجه خاصی به دیوار آویزان کنید تا در معرض دید شما و خودش باشد. از نامزدی تا زمانی که مراسم عروسی برگزار شد چقدر طول کشید تا در اتاق مشترک یا خانه مشترکی باعلی زندگی را شروع کنی؟
 
آنها زمانی که احساس راحتی میکنند، این راحتی را هشدار تلقی میکنند و تلاش میکنند تا خواستههایشان را مجددا تعریف کنند تا به رشد خود به عنوان فردی حرفهای ادامه بدهند. برخی والدین با ایجاد محدودیتهای بیمعنا و مشکلساز، مانع رشد اعتماد به نفس در کودکانشان میشوند و این مساله در بزرگسالی به عدم خودباوری و اتکای به نفس این افراد میانجامد. بدنم رشد نکرده بود. علی هم ابتدایی را تمام نکرده بود. برنامه موبایل ترک خودارضایی این امکان را فراهم می کند تا بتوانید به خوبی تعداد روزهایی که خودارضایی نکرده اید را دنبال کنید. سایت هپی پت مفتخر است تا شما را با متخصصان و کارشناسان مجرب در ارتباط بگذارد. وقتی که فرزند شما می بیند که از تصمیمات او پشتیبانی می کنید اعتماد به نفس ش تقویت خواهد شد. تمام شد. بخوابیم دیگر. این دیگر تصمیم من است. و درس بخوانم. چون من شاگرد اول بودم. چون نفهمیدم و رفتم آن اتاق و تجربهاش کردم، خیلی بدتر بود. اینجا خانه من هم یک طرف، یک طرف مادر شوهرم هست و بعد آن یکی برادر علی، او هم در این خانه است ولی او هم در یک اتاق دیگر است. پس برای افزایش اعتماد به نفس دخترمان، به عنوان یک مادر باید در مورد نوع لباس و اندام دختر نظر مثبت دهیم و سعی کنیم تا اعتماد به نفس دختران را بالا ببریم.
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد